[京都] 你碗麵燶左呀!五行 GOGYO

Terry Chan
潮童焗飯
Published in
3 min readMar 2, 2019

重口味之作,焦燒醬油拉麵

今次關西之旅,先到訪京都。第一晚,我揀左五行 GOGYO,一間特色拉麵店。唔,其實嚴格嚟講五行係一間居酒屋,裝修新穎型格,不過招牌菜式焦燒醬油拉麵太過出位,令人不自覺忽略其他單品,而當佢係一間拉麵店。

因為坐Bar枱嘅關係,未嗌野食,師傅仔開大火炒嘅時候,已經聞到果陣招牌焦香味。

碗麵上枱之後,靠近聞更加不得了。即刻飲一啖,點會諗到一碗望落去漆黑一片嘅湯,竟然可以將鹹香混合甜味,型成一陣獨特鮮味?而且,湯底油膩度屬於正常,隨時少過平日香港食嘅豚骨湯底拉麵;配搭上掛湯度唔錯嘅粗身麵條,夾一啖麵上黎順便飲口湯,唔錯。

提提大家,鋪頭有個奇怪規定,每位有400Yen Table Service Charge,雖然佢會比返碟小食(我今次係免治雞肉丸),不過真係唔那Chur。有人話,因為五行屬於計居酒屋類別,而居酒屋有收入席費呢個習慣,咁我就唔知啦️?

免治雞肉丸
菜牌

五行位於四条河原町,錦市場附近,交通亦都方便。如果大家有勇氣接受新事物,不坊一試。

京都 五行
地址:京都府京都市中京区柳馬場通蛸薬師下ル十文字町452

如果你覺得好睇嘅,請給我1個掌聲作為鼓勵;
如果你想我再寫嘅,請給我2–5個掌聲作為鼓勵;

--

--

Terry Chan
潮童焗飯

CDO of Storellet, Communication Manager of GreenTomato, 數碼小薯, 美食愛好者, 攝影師