[京都] 重口味.呢碗係撈麵定拉麵?麵屋 極雞

Terry Chan
潮童焗飯
Published in
3 min readMar 9, 2019

京都拉麵競爭區域「一乘寺」名店,重口味雞湯拉麵

你以為我會全日都食咁淡口味?我會嘅話就唔姓潮!

遊歷完清水寺-祗園一帶,唔知痴起邊條筋,轉戰京都拉麵競爭區域 — 一乘寺。一乘寺係咩地方?就咁係Tabelog到掃一掃,呢個區域嘅拉麵店隨隨便便都係3.5分或以上,比如話:極雞、池田屋、亞喜英、高安等等。

而今次揀嘅極雞,現為3.67分,以重口味雞湯拉麵聞名。望著一堆睇唔明嘅日文字,亂估無痛苦咁揀鶏だく + 玉子かけご飯(我真係睇唔明係咩),盛惠1,000yen。

首先上枱嘅唔係拉麵,而係生蛋飯,即係我睇唔明果舊野 Lol 好啦,襯碗飯仲係熱,拿拿聲打隻蛋再倒埋配料舊去撈一撈。正想食一啖之際,碗麵就嚟啦。

等等先,我嚟唔係食拉麵嫁咩,因咩事個湯濃稠到拌麵咁樣?無錯啦,呢碗就係招牌菜 — 原味濃厚雞白湯底拉麵,完全用雞骨熬製,湯底「杰」到好似芝麻糊咁,不過飲落意外地唔油唔膩,配合粗身麵條,每夾一著入口,都感受到濃厚雞味,非常好食。

夾夾下,無麵條嘅?原來已經食哂,好失落。好彩,我仲有碗生蛋飯,倒埋落剩返嘅湯到再砌過,好滿足。

如果你覺得好睇嘅,請給我1個掌聲作為鼓勵;
如果你想我再寫嘅,請給我2–5個掌聲作為鼓勵;

--

--

Terry Chan
潮童焗飯

CDO of Storellet, Communication Manager of GreenTomato, 數碼小薯, 美食愛好者, 攝影師