味道交響曲 — Kona

Terry Chan
潮童焗飯
Published in
4 min readMay 19, 2019

香港・大坑.割烹料理

OK,兌現承諾時間,今日先介紹位於大坑,定義自己做「割烹料理(Kappo)」嘅居酒屋 — Kona。

喂,等等先,咩係割烹料理呢?拿,以我嘅理解,應該要符合幾個條件:

- 採用季節性新鮮食材,而且可以發揮食材各項特性;
- 客人成餐飯可以見到師傳處理同烹飪食材嘅過程;
- 師傅精通所有日本料理手法,甚至即時根據客人要求而微調料理;

簡單嚟講,不時不食,又睇得又食得!

講返正題,係機緣巧合下知道呢間餐廳嘅存在,而我咁啱又約左個日本通前輩食飯,就膽粗粗嚟一試究竟。成餐一共嗌左11樣單品,係到揀幾樣野同大家分享:

- 海膽.龍蝦湯啫喱:表層放上北海道海膽,底層用上以龍蝦高湯啫喱,賣相精美,鮮甜對鮮甜;中間再混入少量飛魚籽,添加口感,十分完整嘅一道菜,同前輩一人一杯;

- 鵝肝.芝士.最中餅:最中餅,係日本甜品嘅一種,食落有啲我地熟悉嘅威化餅,香脆可口。廚師將鵝肝同芝士混為一體,內濃外淡,有趣之作。如果層次多豐富一兩層,效果更妙;

- 澳洲和牛腹膜肉.芝士蛋黃醬:牛腹膜肉軟韌,油香十足,配上鮮濃嘅蛋黃醬,狠狠地對味覺揮一下重拳。個人意見,中間加上少量紫蘇葉,或者七味粉,將重拳變做做組合拳,完整度更高,食落更加無還手之力;

呀,補充小小,師傅話開張未夠一個月,好多野佢地仲試緊摸索緊,所以好主動問客人對每樣野嘅意見,睇下可以點樣改進。

我舉個例子,食到去縞鰺刺身.麵豉醬(常見做法),我覺得麵豉味太重,魚味唔夠出,突然腦洞大開:話下次不如落一兩滴青檸汁調調味,師傅二話不說再切個青檸仔出嚟,同我地一齊試Work唔Work。呢個位值得一讚,而呢種體驗,亦係食割烹坐Bar枱嘅好處同意義。

嗌左12野樣,埋單每人大概比$600 — $700,係食物質素、師傳手勢、服務質素、環境裝修各方面嚟講,絕對收貨。

潮童Playlist

1. 白毛豬火腿配冷制炭燒茄子
2. 海膽.龍蝦湯啫喱⭐️
3. 鵝肝.芝士.最中餅⭐️
4. 澳洲和牛腹膜肉.芝士蛋黃醬⭐️
5. 牛舌.香蔥芥末味噌
6. 伊比利亞豬肩肉照燒❌
7. 縞鰺刺身.麵豉醬
8. 瞬間薰製日本雞頸肉
9. 手羽先唐揚
10. 松葉蟹忌廉餅⭐️
11. 特製壽喜燒風夏松露牛丼

有樣野差啲唔記得講,如果餐廳有提供柚子雪芭之類嘅野作為Ending,收錢又好免費又好,就Perfect池。

Kona

電話:2881 6339
地址:大坑蓮花宮西街16號

如果你覺得好睇嘅,請給我1個掌聲作為鼓勵;
如果你想我再寫嘅,請給我2–5個掌聲作為鼓勵;

--

--

Terry Chan
潮童焗飯

CDO of Storellet, Communication Manager of GreenTomato, 數碼小薯, 美食愛好者, 攝影師