大Chok特Chok — Mashi No Mashi

Terry Chan
潮童焗飯
Published in
3 min readMar 23, 2019

和牛黑手黨Wagyumafia姐妹店,貴價尾崎牛沾麵現登陸香港灣仔

近期風頭一時無兩,可以話係呢間和牛沾麵店 — Mashi No Mashi。呢間鋪頭嘅來歷我就唔多講,Google一下好易搵到,唔洗我寫。

星期五晚嘅關係,由自助售票機買野食,到入座上菜,歷時接近90分鐘。首先出現嘅,當然係師傅招牌Chok著上菜,你唔影下都真係唔比面啦?

特製和牛沾麵,沾麵偏粗身,煙韌有嚼勁,合格;沾麵汁用上牛骨及各式醬油熬製,味度厚度屬於正常範圍;兩片和牛屬於尾崎牛,用上牛腩部位,經火灸處理,嫩滑鮮甜,但我嫌佢唔夠肉味,兼未有剔走所有筋。對於一家以和牛專家自居嘅店,要扣分。

150g沾都真係唔多夠,加多碟和牛餃子就差唔多。以牛肉、韭菜、椰菜作餡料,煎到上軟下脆,反而令我驚喜。

想試下特色拉麵,襯下墟嘅話,咁我覺得可以一戰。

老老豆豆,$160一碗沾麵,$120/6隻餃子,性價比真係一般,仲要排成個鐘先食到,咁我不如返我最愛拉麵鋪食啦。

提多一樣野,鋪頭唔收現金,暫時只收八達通,Credit Card 只係收有Paywave功能嘅Visa/Master,自己做好準備。

拉麵/沾麵地圖同步更新: https://airtable.com/shrQxgUwBvcYXgmwD

如果你覺得好睇嘅,請給我1個掌聲作為鼓勵;
如果你想我再寫嘅,請給我2–5個掌聲作為鼓勵;

--

--

Terry Chan
潮童焗飯

CDO of Storellet, Communication Manager of GreenTomato, 數碼小薯, 美食愛好者, 攝影師