Nahal Fa
mydaily(s)
Published in
1 min readFeb 9, 2015

--

سلاااام

شايد اين پست بايد خصوصي باشه اما نيست

يه روز دي ماهي بود كه فيس رو باز كردم و پست ندا درباره ي وبلاگ گروهيتون رو ديديم! يهوو ناخودآگاه رفتم سالاي ٨٤ ٨٥!( اگه درست يادم مونده باشه؟) وياد نوشتناي شماها افتادم! من هرروز ميرسيدم خونه اول يه سر به لحظه هاي نقره اي!؟ و تو كي هستي؟ و سميره ميزدم بعد كلي حال ميكردم بانوشته هاتون و چون سال بالاييم بودين برام الگو بودين:)))(فكر كن!) يادمه وقتي دوستيمون شكل گرفت برام باورناپذير بود اون رابطه:)) كلي به خودم افتخار ميكردم! خلاصه يهو ديدين وبلاگ گروهيتون شوق و ذوق رو توم برگردوند و يجور انگيزه بود! پژواك كه گفت ميل بده برات يوزر و پس بدم گفتم بابا سركارم گذاشتيا ولي اونروز كه ايميلش رو ديدما آقا سراندرپا دونقطه دي بودم:))) باورم نمشد كه! من؟ واقعن؟ بهم يوزر داده بنويسم؟ با اونا؟ با هشتادو يكي ها؟ سيما؟ پژواك؟ ندا؟ نه باباااا….

مرررسي كه زياد

--

--