Nafaka Hikayesi — 3

Nafaka Hikayesi
NafakaHikayesi
Published in
1 min readMay 24, 2019

2016’da dokuz aylık hamileyken eşim tarafından darp edildim ve terk edildim. Boşanma davası açtım. Şu an 41 yaşında eğitimsiz bir ev hanımıyım. Evet boşandım, 20 yılımı evime kocama ve akrabalarına adadım, onları memnun edemedim. Şu an şeker hastalığım da dahil sağlık sorunlarımla boğuşuyorum.

En küçüğü üç yaşında, üç çocuğum var ve kirada oturuyorum. Durumu iyi olduğu halde eski eşim hayatımızı kolaylaştıracak hiçbir adım atmadı, hep kendi menfaatini düşündü. Evet nafakayla geçiniyorum ama aldığım nafakayı doğrudan kiraya ve faturalara ödüyorum. Şimdi nafakaya göz dikenlere soruyorum; “Ben ve çocuklarımın günahı ne?”

Her şeyi göze alıp boşanma kararını verirken tek istediğim şiddetsiz, hakaretsiz, huzurlu, mutlu çocuklar büyütmekti.

--

--