#NafakaHikayesi12

Nafaka Hikayesi
NafakaHikayesi
Published in
1 min readDec 25, 2019

İlk yıllar maddi sıkıntıların yanı sıra gündüz işte akşamları gece yarılarına kadar kahvehanede kâğıt oynayan eşe Allah rızası için sabrettim. Daha prestijli bir işe geçtikten sonra geliri ve hayat kalitesi yükseldiğinde “artık seni sevmiyorum” diyerek sessizce anlaşmalı boşanmak istedi. Aile danışmanıyla görüşmeyi önerdiğimde hakarete uğradım.
Boşanmak istemediğimde iftira atarak seni rezil ederim tehditlerinde bulundu. Aile konutumuzun tapusuna satılamaz şerhi koydurduğum zaman ise iftira tehdidini gerçekleştirdiği gibi nafaka vermemekle de tehdit etti. Ailem iftiralarına kıymet vermeyip beni destekleyince iftiralarını mahkemede sürdürdü. Sosyal medya kullanmamı, kendisi arabayla bırakıp aldığı halde kardeşlerimin evlerine gitmemi bile ahlaki zaaf gibi göstermeye çalıştı.
Daha fazla dayanamayıp anlaşmalı boşanmayı kabul ettim. Nafakayı düzenli ödemediği zamanlarda icra yoluyla hakkımı aldım.

--

--