Így érezte magát a Brush blog szerzője Bianka a Szabadulás NagyNapján

nagynap.webshop
3 min readJul 1, 2016

--

“Hihetetlenül izgatott lettem, mikor ez a szöveg fogadott egy meghívón:Szeretettel meghívunk a Titanic fedélzetére! Találd meg a kulcsot John Smith kapitány kabinjában, és juss ki a süllyedő hajóról. Egy órád van…”

Annyi biztos, hogy én akár születésnapi ajándéknak is szívesen fogadnék egy ilyen élményt, mert még órákkal később is sokkhatás alatt voltam, annyira jó volt!

Mindig imádtam társasjátékokkal játszani. Egy hiányzott csak a repertoáromból, a Cluedo. Ezért mikor átmentem a barátnőmékhez, mindig azzal akartam játszani. Imádtam nyomozni, rejtvényeket megfejteni, sőt mondhatni imádtam minden olyan játékot ami logikai játék volt. És persze nem utolsó sorban imádtam társaságban lenni!

Bianka a Brush blog szerzője; Vivien a Fifty pair of Shoes írója és András a MENStylebyme oldal vezetője nyomoznak

Ezért is lettem hihetetlenül izgatott, mikor ez a szöveg fogadott egy meghívón: “Szeretettel meghívunk a Titanic fedélzetére! Találd meg a kulcsot John Smith kapitány kabinjában, és juss ki a süllyedő hajóról. Egy órád van…”Már eleve a Titanic téma is nagyon tetszett, anno még a kiállításon is voltam, na de hogy még ki is kelljen szabadulni, attól teljesen bepörögtem! Persze mikor odaértünk egyből mentek a találgatások, hogy mi fog bent történni; egyszer csak betör a víz a szobába és ha nem jutunk ki akkor megfulladunk, Game Over, de legalább szóltak előre, hogy egy óra múlva meghalunk mind. :) :) :)

Festy (Festy in Style) és Vivi (Budapest with us) akcióban

Persze azért nem volt ennyire drasztikus a dolog, sőt még a telefont is bevihettük, csak nem használhattuk, mert közben a nagy Testvér mindent lát és természetesen nem is volt rá szükségünk, mindent meg lehet saját logikával oldani. Minden feladat egymásra épül, lineárisan, viszont van egyszer egy telefonos segítségünk, csak jól kell kérdezni. Poénkodtunk azzal is, hogy fél óra múlva kitelefonálunk és rendelünk egy pizzát a selfie-zések közepette, de egyből belevetettük magunkat a játékba. A feladatok egyre nehezebbek lesznek, ezért jobb ha 2 főnél többen vagytok, több szem többet lát alapon.

Andris vajon mit hallgat a Titanic korabeli fülesen?

Egyikünk sem maradt ki a játékból, mindig más oldott meg egy-két feladatot, vagy másnak jutott eszébe a kulcs a megoldáshoz, de bárki is találta ki a megfejtést, mindannyian ugyanannyira örültünk neki. Annyit elárulok, hogy az egyik feladat megoldása után úgy meglepődtünk, hogy kihallatszott, ahogy sikítottunk odabent!

Vivi (Fifty pair of Shoes) és Festy (Festy in Style) együtt szabadulnak a Titanic fedélzetéről

Az alap történet: mindannyian egy rabló banda tagjai vagyunk, akiket felbéreltek, hogy keressék meg és lopják el a kapitány kabinjából a féltve őrzött gyémánt nyakláncot, csak azzal nem számolunk, hogy valaki mindeközben ránk zárja az ajtót és a hajó süllyedni kezd…

Ennél többet nem árulhatok el és nem is akarok, annál jobb, minél kevesebbet tudtok, úgy lesz igazán izgalmas a játék! Minket közel hozott egymáshoz, így akár csapatépítő tréningként mentek el, akár szórakozni a baráti társaságotokkal, biztos vagyok benne, hogy eszméletlenül fogjátok élvezni! Annyi biztos, hogy én akár születésnapi ajándéknak is szívesen fogadnék egy ilyen élményt, mert még órákkal később is sokkhatás alatt voltam, annyira jó volt! És hogy kijutottunk-e? A képen ott a válasz a kérdésre…

Nanáhogy kijutottunk! :) Együtt mindig sokkal könnyebb!

Már alig várom a következőt, az két és fél órás lesz majd! :) � Remélem ti is kedvet kaptatok egy kis játékhoz! Én nagyon szépen köszönöm aNagyNap.hu-nak a lehetőséget!

Originally published at www.nemethbiankastyle.com on July 26, 2015.

--

--