Uzupełnienie do recenzji Field Notes Original

Piotr Chmiel
Never Assume
Published in
1 min readMar 30, 2014

Chciałem napisać “follow up”, bo polskie odpowiedniki mi jakoś nie pasują (kontynuacja? uzupełnienie?). Ale nie ma co psuć języka polskiego.

Uzupełnienie dotyczy w zasadzie nie tylko Field Notes, ale też atramentu Montblanc Irish Green, piór Kaweco Sport M i Montblanc Star Walker. Okazało się, że po kilku stronach zapisanych kombinacją testową (Kaweco + Irish Green), główny problem z mojej recenzji się nie pojawił. Z tego wynika, że to niestety Star Walker nie chce współpracować z papierem notesu Field Notes. Kaweco nie spowodowało ani jednego przecieku, a prześwity wynikały tylko z głębi koloru atramentu, który po prostu jest ciemniejszy od Oyster Grey.

Swoją drogą nie pamiętam, kiedy ostatnio pisałem zielonym atramentem. Podoba mi się.

--

--

Piotr Chmiel
Never Assume

Inżynier, entuzjasta Apple i gadżetów ułatwiających życie.