Foto tips! Lær at brug dit kamera og få gode billeder af hele familien.

Nicoline Lodahl Karlsen
niloka historier
Published in
1 min readDec 14, 2017

Hvor mange af jer ejer et spejlrefleks kamera, eller har et ret godt kamera i telefonen? Og hvor mange kunne godt tænkte sig at vide hvordan det rigtig fungerede og dermed tage nogle RIGTIG gode billeder af jeres børn henover julen?

Jeg har ofte snakket med mine kunder om at det kunne være dejligt at kende LIDT til hvordan man brugte kameraet uden det skulle være på automatik og man ikke kunne styre hvordan billedet så ud - så hiv det ned fra hylden og kom i gang med at bruge det :)

Jeg har derfor lavet en kort og hurtig guide til jer! Og den kan hentes HER eller læses HER.

Lær om blænde, iso og lukketid, på kort tid. Jeg lover jer det gør en kæmpe forskel på jeres billeder!

--

--