Juletilbud!

Nicoline Lodahl Karlsen
niloka historier
Published in
1 min readNov 29, 2017

Selvom jeg er ved at være godt booket i december, og jeg ikke har mange foto tider tilbage, synes jeg ikke nogen skal gå glip af familie billeder! Det er en af de bedste gaver man kan give i julegave, da den er fyldt med minder og gode oplevelser!

Jeg har derfor lavet et juletilbud der gælder i hele december måned. Hvis du bestiller en fotosession eller et gavekort kan du i decembermåned få grundgebyr og 3 digitale billeder for kun 1000 kr. Derudover kan man altid tilkøbe flere billeder for 100 kr, hvis der er flere en 3 man forelsker sig i! :)

Jeg bliver tit spurgt hvorfor jeg levere digitalt og ikke kun print. Det gør jeg fordi jeg vil have at i skal have mulighed for at bruge dem til lige hvad i vil, om det er julekort, facebook bannerbillede, familie album mm. ! Og det er der rig mulighed for når billederne bliver leveret digitalt.

Så hvis i har hørt rygter om at et julegave ønske kunne være nye familie billeder eller børnebørns billeder, er det helt sikker nu der skal slåes til!

--

--