Perfekte skovtur tid

Nicoline Lodahl Karlsen
niloka historier
Published in
2 min readNov 5, 2019

De sidste 14 dage, og de næste 14 dage har været og er godt booket op med en hel masse søde unger der skal med mig en tur i skoven :D Jeg har spammet insta godt med de orange/gule (min absolutte ynglingsfarver) billeder, og har jo bare lyst til at vise jer meget meget mere! Så de kommer her !

Her ovenover har vi Mathilde, Elly og Clara, som jeg mødtes med i Vejle. De havde lovet regnvejr hele dagen, men vi var så utrolig heldige at det netop holdte tørt mens vi tog billeder. Det dér med regnvejr er min værste fjende når det handler om skovbilleder. Jeg har desværre ikke den kontrol over vejret som jeg ville ønske jeg kunne have!

Det er simpelthen min yndlingsårstid når det handler om hvornår naturen bare er flottest til billeder! :D Og så møder jeg så mange søde unger der får fodret ænder, leget i blade og krammet deres forældre og søskende meget!

Der er lidt tid endnu, og lidt ledige tider! Men alt afhænger er vejr og vind — giv lyd hvis i stadig mangler at få taget lidt efterårsbilleder :D

--

--