Velkommen til niloka’s blog!

Nicoline Lodahl Karlsen
niloka historier
Published in
1 min readNov 29, 2017

Jeg har i længere tid gået og tænkt på hvordan jeg kunne fortælle jer mere om mig og hvad jeg går og laver! Ideerne til hvordan, har været langt omkring, men jeg er nu endt med en super enkel blog, hvor jeg vil dele lidt fra (som jeg selv vil sige det) fede freelance liv.

Jeg starter derfor fra idag, med skriveriet og jeg vil give jer et lidt bedre billede på hvad der sker bag kameraet i niloka. Bloggen vil handle om alt fra gode foto tips til jer derhjemme, billeder af mine søde kunder, rabatter og flere sjove ting som jeg vil blive inspireret til hen ad vejen!

Bloggen vil blive opdateret et par gange om måneden, og primært når jeg har noget at fortælle som jeg ved i vil syntes kunne være spændende at følge med i!

Jeg håber i vil følge med og er lige så super tandkødsmilende som mig på det her billede! I må endelig give mig tips og trics til hvad i synes kunne være fedt at høre om fra den store fotograf verden!

Vi læses ved :)

--

--