Designfasen // Grafisk design

Annika Oestreich
1 min readDec 18, 2014

--

I denne delen skal jeg ta fokus på min designdetaljering. Jeg har 3 sider av min nettside som er for meg mine kjernesider. Her skal jeg sette dem litt inn i fokus og beskrive litt dems funksjoner og verdier.

Designdetaljering

Som man kan se her så er mine 3 kjernesider min “Hjemme side”, min “Produkter side” og min “Bestilling side”. For meg er de 3 sidene de viktigste på hele nettsiden, siden den første siden skal gi en fin innledning.

For meg så var det også viktig å ta med “Produkter” siden, fordi da for kunden viktig informasjon om produktene og de er jo akkurat de produkter som skal selges til kunden, så siden er veldig viktig og skal se “smakful” ut. Når man tar en titt på meny-baren, så kan man se at knappene “HJEM”, “Produkter” og “Bestilling” er markert svart. Sånn skal det ser ut når man tar musen over knappene og når man klikker på dem. Det skal fortsatt være svart markert, når man også faktisk er på de sidene. Denne funskjonen gjelder for alle sider, ikke bare kun for kjernesidene. Denne markeringen skal gjøre det mer tydelig for kunden å se på hvilken siden de oppholder seg på.

--

--