Daylio’da 100 Günü Geride Bıraktım

Caner Kösedağ
Noktalıvirgül
Published in
2 min readApr 12, 2024

--

Daylio Günlük Uygulaması
Source: Created via Canva by Author — Daylio’da 100 Günü Geride Bıraktım

Beni bilenler bilir. Yazmaya takıntılı birisiyim. Yazarım. Her yerde, her platformda yazarım. Sadece yazarım. Yazarım.

Günlük de yazıyorum. Daylio isimli uygulamayı kullandığımı ve önerdiğimi bilirsiniz. Bilmiyorsanız bile aşağıdaki yazı ile bilebilirsiniz.

Daylio, yukarıdaki hikayemde anlattığım üzere bir günlük uygulaması. Bu uygulamayı Android üzerinde 100 günü aşkındır kullanıyorumdur. Bugün fark ettim, 100 günü aşmışım kullanımda. Ben de bu yazıyı yazmaya karar verdim.

Bu yazımda Daylio’nun bendeki 100 günlük etkilerini konuşacağız. Başlayalım!

Daylio Günlük Uygulaması
Source: Taken screenshot by Author — Daylio Günlük Uygulaması

Daylio’da 100 Günü Geride Bıraktım

Daylio’yu 100 gündür kullanıyorum. Bu süre zarfında ruh halimi, yaptığım etkinliklerimi, atmosferi, ilişkilerimi vs. komple kaydettim. Bu kayıt girdileri bağlamında da Daylio benim için analizler ve istatistikler hazırlamakta.

--

--