BU NOT TUTUYORUZ’UN DERDİ NE 🤷️

Not Tutuyoruz Nedir?

Not Tutuyoruz blog dünyasına girişi kolaylaştırmak isteyen bir topluluktur.

Ahmet Kök
Not Tutuyoruz

--

Photo by Brooke Cagle on Unsplash

Bu yazıyı bir pazar sabahı müziğimi açmış, kahvemi yudumlarken yazıyorum. Blog yazarlığının en sevdiğim yanı da bu. Yazılarımı yazarken gerçekten kendime vakit ayırdığımı hissediyorum ve yazımı tamamladığımda çok huzurlu oluyorum.

Haftalar, aylar ve hatta yıllar sonra dönüp yazdığım bir yazıyı okumak çok zevkli oluyor. Eski yazıları okurken, geçmişteki benden yeni şeyler öğreniyorum bazen. Biz bu duyguları daha fazla arkadaşımıza yaşatabilmek için Not Tutuyoruz’u kurduk. Amacımız bu hobiyi olabildiğince konforlu şekilde arkadaşlarımıza kazandırabilmek.

Bizim Derdimiz Ne?

Çoğu arkadaşımızın yazarlığa giriş aşamasında önüne çıkan engellerden dolayı bu hobiyi sürdüremediğini fark ettik. Biz de bu soruna çözüm olmak istedik. Sadece yazar adayları değil, editör adayları da bu dünyada yer edinmekte başta çok zorlanabiliyorlar.

Blog yazarlığına başlamak isteyenlerin yaşadığı bazı ortak sorunlar var; bunlardan bazıları:

  • İçeriği okura ulaştıramamak,
  • İçeriği paylaşmadan önce editör kontrolünden geçirememek,
  • İçerikle ilgili geri bildirim alamamak,
  • Kendine ve yazıya güvenememek.

Editör olmak isteyenlerin de önüne çıkan can sıkıcı bir engel var: Deneyim beklentisi 🥱

Peki Biz Bu Sorunları Nasıl Çözüyoruz?

Sosyal medyayı aktif kullanarak okur kitlemizi genişletmeye çalışıyoruz. İçerik düzenleme kısmında sistemimiz çok güzel işliyor. Editörlerimiz haftada ikişer içerik düzenliyor ve hem deneyim elde ediyorlar hem de bir toplulukta yer alarak güzel anılar biriktiriyorlar. Tüm ekibimizin yer aldığı bir Whatsapp grubumuz var ve bu grupta çok hoş sohbetlere tanık oluyoruz. Yazarlık dünyasına yeni adım atan bazı arkadaşlarımız başta kendilerini rahat hissetmiyorlar ama içeride karşılaştıkları samimi ortam ile hızla içerik üretmeye başlıyorlar.

Topluluğumuzdaki Dostlarımız Neler Düşünüyorlar?

Topluluğumuzdaki arkadaşlarımıza Not Tutuyoruz hakkındaki düşüncelerini sorduk ve çok güzel geri dönüşler aldık. Bakalım ne demişler 😇

“Çocukluğumda hikaye yazmayı çok seven birisiydim, ancak sonrasında bu hobime ara vermiştim. Not Tutuyoruz ile bu hobime tekrar devam etmiş oldum, bu topluluk sayesinde tekrar yazmaya devam ediyorum!”

Aramıza katılan arkadaşlarımızdan bazıları ilk zamanlarda birtakım konularda çekiniyorlardı, ancak özgür bir şekilde kendilerini yansıtacakları özgün içerikler üretmeleri için onları desteklemeyi çok seviyoruz. Yarım kalan hobiler, yazma hevesi gibi hayalimizde ortak bir nokta oldu Not Tutuyoruz.

“İçerik yazarlığına başvurduğum sırada topluluğa katılacağım hiç aklıma gelmemişti. Ayrıca bu kadar gönüllü insanı bir arada görmeyi de beklemiyordum. İçerik yazma ve diğer konularda çok sıkıntı vereceğimi düşünmüştüm ama sizler bana ekip olarak çok destek oldunuz, çok yardım ettiniz. Bu konuda çok müteşekkirim”

“Rahat olmayacağım bir yerde durmak istemezdim, burada kendimi gerçekten rahat hissediyorum. Samimi bir ortamda bulunmak çok güzel bir şey, sizlerin samimiyetine güveniyorum.”

Topluluğumuzdan böyle güzel dönütler almak bizi çok motive ediyor.

Gelecek Hedeflerimiz Ne?

Hadi biraz da gelecek hedeflerimizden bahsedelim.

  • Daha fazla okura ulaşmak 😁,
  • Yazarlık eğitimleri,
  • Editörlük eğitimleri,
  • Kitap okuma & inceleme etkinlikleri,
  • Yazarlarımıza özel aylık mail bülteni,
  • Okurlarımıza haftalık mail bülteni,
  • Speaking clubs,
  • Speed Networking,
  • Uzman yazarlarla söyleşiler,
  • Topluluk buluşmaları,
  • Ortak içerikler üreteceğimiz takım çalışmaları.

Topluluk olarak büyümeyi ve samimi kalmayı çok önemsiyoruz. Saygı ve sevgimizi bozmadan; birbirimize yeni kazanımlar öğretmeyi, farklı konularda aynı veya farklı fikirler beyan etmeyi, birbirimizi dinlemeyi çok seviyoruz!

Not Tutuyoruz’da Nasıl Yer Alabilirim 🚀

Not Tutuyoruz’da yer almak isteyen dostlardan beklediğimiz tek bir özellik var: Tutku 😊 Ekibimizde yer almak istersen bu formu doldurabilirsin. Yazarımız olmak istersen de bu formu doldurabilirsin. Aklındaki tüm soruları hi@nottutuyoruz.com üzerinden bize sorabilirsin. En kısa zamanda sana dönüş yapacağız. 😇

Uzun lafın kısası; biz samimiyete ve içtenliğe önem veren, insanlara yardım etmeyi amaçlayan ve keyifli bir ortam oluşturmayı amaçlayan bir topluluğuz. Bizimle aynı fikirlere sahip insanları büyük bir içtenlikle aramıza davet ediyoruz :)

--

--

Ahmet Kök
Not Tutuyoruz

Merhaba, ben Ahmet. Blogumda, ilgimi çeken her türlü konuda yazıyorum. Bana https://ahmetkok.dev üzerinden ulaşabilirsiniz