北角演義(三十五)

IF
사랑하다
Published in
Jan 7, 2019

--

愛好足球嘅讀者文友,一定有聽過「高位壓迫」(Gegenpressing)嘅戰略。

由於香港太多足球專家嘅關係,我都無謂太深入咁講,反正又唔係本文主旨;lead嚟啫。總之,「高位壓迫」就係喺自己嘅中前場開始壓迫對方、迫佢倉促傳球、令對方後防陣腳大亂嘅戰略。

喺球圈裏面,高普同哥迪奧拿就係Gegenpressing嘅高手;特別係高普。喺2010–13年,佢就係利用呢種戰術,帶領當時喺歐洲屬於「一流尾、二流頭」嘅多蒙特兩次奪得德甲冠軍,同埋打入歐冠決賽。

籃球方面亦都有類同嘅戰略。最廣為籃球迷所熟悉嘅,有《男兒當入樽》中,湘北對山王工業一役,下半場開始,山王就使出呢種迫搶嘅戰略,一下子就拉開廿分嘅距離。

喺我哋呢個人食人嘅辦公室戰場入面,如果天時地利夾得好的話,Gegenpressing呢種策略其實都好好用。不過,唔係用嚟建設,係用嚟破壞 — 破壞一個人嘅仕途。

(呢篇文嘅內容,特別係喺office發生嘅事,連Winnie都未聽聞過,因為我冇講過;呢次真係算首度公開喇。雖然,冇乜爆炸性,亦冇乜爆料……)

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

本故事人物及情節如有雷同,實屬巧合。希望各位喜歡我嘅文字嘅讀者,除咗喺呢度拍手之外,亦都可以去我個WordPress Blog https://herrfung.de/ 中任何文章嘅LikeButton上面拍手。會員讀者請支持一下我嘅收費文章;謝謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │