Víš co znamená “míří k nezpochybnitelnosti”?

Daniel Steigerwald
O politice
Published in
1 min readNov 2, 2014

Ježíš Kristus, já ho znal. Rád se napil, žádnou srandu nezkazil. Třeba jednou jsme si takhle dohromady koupili nevěstku, Magdička se jmenovala, a… no raději to rozvádět nebudu. Co jsem chtěl říct, to takhle jednou Jesus kázal v Nazaretu něco jako: “Chudí budou stále, za každého krále”, a musím říct, že když všichni povstali a začali tleskat, tak já ne. Já jsem netleskal. To co říkal, mi moc nedávalo smysl, i když apoštolům se to zjevně líbilo navzdory faktu, že překladatel z Aramejštiny půlku poplet. To jim ale nevadilo, Jesus jim prostě přišel naprosto boží.

PS: To s tou kurvou mám od Lanďáka.

Co vlastně Ježíš chtěl skutečně říct, už se nedovíme. Nemá smysl to řešit, stal se z něj maskot -> O Ježíše se opřeš, ať si liberál nebo nacista. Zůstala po něm kupa historek, kterou najdeš v brožovaném vydání i v nejzapadlejším motelu. A hádat se s jeho zastánci, to je jako útočit s banánem v ruce na blázinec.

Prequel k Martinově článku: mmister.com/vaclav-havel-se-stane-autoritou-take-u-ideovych-protivniku/

--

--