Блокчейн сарапшысымен әлем бойынша саяхат

Crypto Galleon ⚓️
Oasis Foundation Kazakh
8 min readNov 4, 2021

“Жауапкершіліктен бас тарту: бұл Oasis қауымдастығының мүшесі жасаған аударма. Мақаланың түпнұсқасын оқу үшін мына сайтқа кіріңіз: мақаланың атауы және сілтеме”.

Түпнұсқа: https://medium.com/oasis-protocol-project/travelling-around-the-world-with-a-blockchain-expert-e2b31f091eaa

Jon Pool, қауымдастық менеджері және Oasis-тегі бизнесті дамыту жөніндегі маман.

Жауапкершіліктен бас тарту: төмендегі мәтін-Oasis қауымдастығының мүшесі жасаған әуесқой аударма. Түпнұсқалық көрсеткіштерінің бар болуы

Біздің “блокчейн сарапшысымен әлем бойынша саяхат” сериямыздың соңғы бөлігінде біз Jon Pool ,қауымдастық жетекшісі және Oasis-тің бизнесті дамыту жөніндегі маманы туралы сөйлесетін боламыз.
Сонымен, Джонның ойларына қызықты шолу жасау үшін әрі қарай оқыңыз.

Сіздің шығу тегіңіз қандай?
Мен жартылай қытайлықпын,⅛, испан, ⅛ ирланд, ⅛ норвегиялық және ⅛ ағылшын (осыдан менің фамилиям шыққан), бірақ мен канадалық болғанымды мақтан тұтамын.
Мен 3 жастан бастап хоккейші болдым және орта мектепте (регби, күрес, волейбол) әр түрлі спорт түрлерімен жұптасып, жыл бойы 17 жасқа дейін хоккей ойнадым. Мен қарсы шыққан ойыншылардың есебінде Стэнли Кубогының 10-нан астам сақинасы, Сидни Кросбимен бірге жасөспірімдер арасындағы әлем чемпионы алтын медалі және 2010 жылы Ванкувердегі отанында Олимпиада алтын медалі бар. Жеңіл атлетика-бұл мені провинциялық декатлоннан бобслейден Канада ұлттық құрамасына олимпиадалық перспектива ретінде қабылдаған спорт түрі.
17 жасымда мен кәсіби театр труппасымен саяхаттау үшін, спортты тастап кету туралы қиын шешім қабылдадым. Мен Солтүстік Америкада 100-ден астам спектакльдерде жетекші ер актер ретінде өнер көрсеттім және гастрольдердің ең жас қатысушысы болдым. Бірнеше турдан кейін мен білім алу мүмкіндіктерін іздей бастадым. Мен сақтандыру мен қаржыға ауыстым, онда байлар Ванкувердегі саланы таң қалдыратын бірнеше керемет қаржы және салық гуруларынан байлықты жеңілдету үшін тапқыр әдістерді қалай қолданғаны туралы жеделдетілген курсты оқыдым. Маған өнімдерді, полистерді және адамдарды жылжытуды үйретті. Маған дәстүрлі қаржы индустриясы ұнамайтынын түсіну үшін біраз уақыт қажет болды. Мен дәстүрлі қаржы саласынан кетіп қалдым, және мен үйренген көптеген әдістер бүгін DeFi деп аталатын нәрседе қайта ойлап табылды.

Жиырмасыншы жылдардың басында мен B жоспарын алуға шешім қабылдадым; Red Seal Trade ticket. Мен құралдарды алып, төрт жылдан аз уақыт ішінде Journeyman рұқсатын алып, Sheetmetal Workers Local 280 кәсіподағында тағылымдамадан бастадым. Төрт жыл бойы мен өз сыныбымда ең жақсы болдым. Үшінші курста, төртеуінің ішіндегі ең қиыны, мен кәсіподақ тарихындағы ең жоғары рейтингтер рекордын орнаттым-97%. Оқу кезінде мен сыртта жұмыс істедім. Сонымен қатар, кросс-курс кеңсесінде мені Solidworks 3D CAD Detailer/Designer, Estimator, Project Manager және Procurement Manager-мен жұмыс істеуге үйретті.

Менің өмірімді қия жаздаған жол апаты 2012 жылы металл өндірісінен кетуге мәжбүр етті. Ұзақ мерзімді қалпына келтіруден кейін мен үш жылдан кейін қайтып келдім және компанияны әлемдегі алғашқы танылған COR қауіпсіздік және ISO сапа сертификаттарына алып келдім. Мен Oasis — ке назар аудару үшін қайтадан жапырақ саласынан шыққаннан бері, мен Оканаган үндістерімен компания тарихындағы алғашқы серіктестікті, Houle Electric компаниясымен алғашқы бірлескен кәсіпорынды және компания тарихындағы ең ірі BC Hydro келісімшартын сәтті аяқтадым, бұл компанияның бұрынғы жылдық табысын екі есе арттырды. Мен сондай-ақ Британдық Колумбиядағы SMACNA-ның жас атқарушы президентімін. https://www.smacna.org/.
Oasis — те жұмыс істеген кезде мен академиялық сертификат алу қажеттілігін сезіндім (командадағы барлық адамдар сияқты, lol), сондықтан мен соңғы бірнеше жыл бойы онлайн курстардан өттім. Мен сондай-ақ бір ай Калифорниядағы Карлсбадта Oasis Labs-тегі барлық күндізгі сабақтардан өттім. Мен сондай-ақ үшінші буын зергерімін, атам зергер, ал тәтем 30 жылдан астам уақыт Лос-Анджелесте GIA GG гемологы болып жұмыс істеді. Мен таңдалған клиенттер үшін жеке зергермін және сертификатталған гауһар маманымын және GIA GG — гауһар тастар, асыл тастар және қымбат металдар бойынша гемолог сертификатын алу үшін аз ғана қалды.

Бұл сізді шатастырмасын! Мен періште инвестормын және 2021 жылы 15-тен астам келісімшарт жасадым, оған өте қуаныштымын. Олардың ішінде Voyager Space Holdings, а также Xplore, Axiom, SpaceX, Space Forge, PlanetIQ, New Age Meats және Discord әлеуметтік медиа платформасы бар.

Менің блокчейнде қандай тәжірибем бар?

Менің блокчейндегі тәжірибем 2016/2017 жылдары басталды, сол кезде ақша табу блокчейндегі көпшілік үшін басты мақсат болды. Қаржының жабайы Батысы керемет қызықты уақыт болды. ICO бумы болған кезде мен періште инвестор болуға керемет мүмкіндік алдым. Мен бірнеше мастер-кодтармен ойнадым және сіз бүгін көрген сияқты валидатор компаниясын құруды қарастырдым. Бірақ инвестициялау мен табыс табу-бұл маған өте ұнады. Келесі бірнеше жыл ішінде мен жаңа тәуелділігіме — криптовалюталарға көбірек уақыт пен көңіл бөлдім. Келесі бірнеше жыл ішінде жеке инвестициялық қорды басқара отырып, мен осы саланың барлық қыр — сырын зерттедім және бірнеше бетпе-бет конференцияларға қатысу мүмкіндігі пайда болған кезде, мен тартынбадым-мен желіге кірдім. Мен әр конференцияға қатыса алатын VIP билеттерді сатып алдым, бұл өз жемісін берді: мен мүмкін емес мәмілелер ағынына қол жеткіздім. Бір мәселе екіншісіне әкелді, мен өзімді дәлелдеуге алғашқы мүмкіндігімді алдым, ал қалғаны — тарих болып қалды. Мен сондай-ақ Oasis-тегі Seed раундының инвесторымын…
Сонымен қатар мен Certik қауымдастығын, Oasis қауымдастығын, Oasis елшілер бағдарламасын құрдым және Oasis желісі үшін сансыз серіктестіктер жасадым.

Oasis-тегі сіздің рөліңіз қандай? Сіз күнделікті немен айналысасыз?

Менің аралас рөлім бар: қауымдастық жетекшісі және бизнесті дамыту жөніндегі маман. Менің күндерім әлеуметтік желілермен өзара әрекеттесу, топтық жұмысты жоспарлау немесе серіктестік туралы келіссөздер болсын, әр түрлі бағытта өтеді. Егер бұл Оазис желісін оң жолмен дамытуға ықпал етсе, мен бұған ашықпын. Пандемия басталғаннан бері менің міндеттерім экран уақытына көбірек көңіл бөлінді, бірақ жақын арада сіздердің көпшілігіңізді бүкіл әлемдегі конференциялар мен іс-шараларда көретініме сенімдімін.

Сіз блокчейн саласында қашан жұмыс істей бастадыңыз? Сізді осы іспен айналысуға не жетеледі?

Мен блокчейн, ғарыш және деструктивті технологияларға бағытталған инвестициялық тезисі бар періште инвесторымын. Мен блокчейнде алғаш рет “жұмыс істей” бастаған кезде, бұл менің керемет инвестициялық мүмкіндік деп санайтын нәрсені қорғауға көмек болды.
Бірнеше жыл бойы мен жеке инвестициялық қорды басқардым, ол маған 10 миллион доллардан асатын мәмілелер ағынын басқара отырып, таңғажайып жобаларға қол жеткізуге мүмкіндік берді. Бұл жобалардың көпшілігі өнеркәсіп бизнесті токенизациялау және меншікті орталықсыздандыру тұжырымдамасын қабылдаған кезде ұқсас өсу проблемаларына тап болды. Сіз өзіңіздің бизнесіңізді көпшілік алдында таңбалаған кезде, сіз алдымен ойлағаныңыздан гөрі қауымдастық пен әлеуметтік желілерге көбірек сенесіз және осы жобалардың көпшілігіне бастау үшін шаблон қажет болды. Маған Kingsley Advani және Chainfund Capital-дан Benjamin Kong келді, олар маған осы мәселені шешуге көмектесуді ұсынды. Осылайша, Ben- менің немере ағам және сол ағам мені блокчейнге алып келді.
Екі жоба қызығушылық тудырды-Certik және Oasis Labs. Уақыт өте келе таңдау жасау керек болды: жаңа жобаларды құрылымдауды жалғастыру немесе бірінші күннен бастап жұмыс істегенді ұнататын бір жобамен қалу.

Шешім қарапайым болды.

Мен бүкіл әлемдегі қоғам мен бизнес үшін өте маңызды болып табылатын деректерді таңбалауға, құпия есептеулерге және дифференциалды құпиялылыққа терең сенбеймін, сонымен қатар деректерді монетизациялау мен мұқтаж адамдарға табыс табудың гуманитарлық мақсаттарына сенемін. Адамдарға өздерінің пайдаланушылық деректері арқылы негізгі табыс табуға мүмкіндік беру — бұл мен Dawn Song қойылымдарында тыңдағанды ұнататын нәрсе. Бұл оның көзқарасы мені Oasis — те қалуға мәжбүр етті, ал осы командамен және қоғамдастықпен өсу-бұл мені көптеген жылдар бойы қолдайтын нәрсе.

Сіз таңданатын басқа блокчейн жобасын атаңыз және неге.
Мен Solana командасына таңданамын. Біз SF-тің алғашқы күндерінде олар тұрған жерге керемет сапар шегер алдында бірге өстік. Желілік іс-шаралар, бір-бірінің кеңселеріндегі панельдік пікірталастар, күмәнді SF көшелерінде кешке ішу, бірнеше жылдан кейін біз қайда бола алатынымыз туралы әзілдер. Solana командасына және менің ескі серіктесім Dom-ға рахмет.

Сізді Oasis-те не қызықтырды?
Мен өзіме қарағанда әлдеқайда үлкен нәрсенің бір бөлігі болдым. Бұл команда қазіргі әлемді өзгертуге тырысады деген сенім, біз білеміз, өте терең. Біз лайықты болашаққа жол ашатын информатика ғылымдарының докторларының даңқ залына қатысушылармен сөйлескеніме өте мақтанамын.

Oasis-те сізді ең көп қызықтыратын не жағдай?
Oasis қазіргі Интернеттің пайда болуына ұқсас тарихқа мүмкіндік ашады. Бұл бұрын-соңды болмаған жаңа пайдалану мүмкіндіктерін ашатын ғылым мен технологиядағы серпіліс. Oasis шешетін мәселе-біз деректерді қалай қолданамыз және қазіргі құпиялылық туралы қате түсінік.
Блокчейн Dawn Song-ге оның зерттеулері үшін жетіспейтін сілтеме берді, ол Oasis желісінде компьютерлік ғылымның қасиетті торын ұстайды. Мен Blockchain архитектурасымен мүмкін болатын нәрсенің эволюциясына қуаныштымын; TEE’s, бұлтты MPC, дифференциалды құпиялылық және құпиялылықты сақтайтын мәліметтер жиынтығына сұраныстар, құпиялылыққа негізделген деректерді токенизациялау туралы айтпағанда (өзгермейтін меншік құқығы).
Oasis әлемді дәстүрлі кәсіпорындар ғана емес, сонымен бірге пайдаланушылардың өздері де сіз және мен түсінбейтін жобалардан пайда көретін етіп өзгертеді.

Oasis үшін болашақ қандай болады деп ойлайсыз? Неліктен компания табысқа жетеді деп ойлайсыз?
Oasis өзінің керемет қоғамдастығы мен жақтастары басқаратын кең экожүйесі бар әлемге әйгілі компания болады. Бізде бүкіл блокчейндегі ең үлкен университет бағдарламасы, блокчейндегі мансапты ұсынатын ең күшті және жігерлі елшілер тобы бар және біз блокчейндегі құпиялылық саласындағы көшбасшы ретінде танымал боламыз. Біздің жетістігімізді UC Berkeley-де құрылысшылардың келесі буынын дайындайтын Dawn Song негізін қалаушы қамтамасыз етеді, блокчейнде құпиялылықты оқытатын әлемдегі алғашқы информатика курстарын жасайды.

Сіз блокчейн кеңістігінде қандай адамға таңданасыз?
Періште инвесторы Benjamin Kong мені блокчейнге әкелді, сонымен қатар бірінші күннен бастап маған үлкен әсер етеді және мені қолдайды. Менің өмірімді өзгерткеніңіз үшін рахмет!

Сіз блокчейн болашақ деп ойлайсыз ба? Неліктен? Болашақта блокчейн негізгі ағымға айналуы үшін не қажет?
Иә. Біз ашқан нәрселерден кері жол жоқ. Компьютерлік ғылым бұл серпінді ондаған жылдар бойы күтті, енді ол пайда болды, біз керемет әсердеміз.
Блокчейнді негізгі бағытқа айналдыратын нәрсе-бұл климаттық технологиялар саласында қазір көріп отырғанымыздай, пайдаланушы деректеріне қол жеткізу, сақтау және пайдалану тәсілін өзгертуге келісетін және міндеттеме алатын дәстүрлі корпоративті кәсіпорындар арасындағы ауысу. Кәсіпорындарға бұдан былай қоршаған ортаны ластауға рұқсат етілмейді және олар барлығына тиімді балама шешімдер бойынша міндеттемелер қабылдауға мәжбүр. Қазіргі уақытта стартаптардың ең ыстық секторы климаттық технологиялар болып табылады және олар тек өзгеру қажеттілігінен туындайды. Сайып келгенде, біз компанияларға осы әлеуметтік қысымды және деректерімізді монетизациялау әдісін көреміз және шешім Oasis болады.

Сіздің хоббиіңіз бен қызығушылықтарыңыз қандай?

Мен авантюристпін. Спорт, хоккей, VR ойындары және компьютерлік ойындар, табиғатта болып жатқанның бәрі, соның ішінде аң аулау (осы көктемде мен екі қара аюды алдым, және менің Instagram-да осы аң туралы қысқаша бейне бар), серуендеу, альпинизм, электронды iRacing жарысы, мен тамақ пісіруді ұнатамын, бансай мен бау-бақша, құмар ойындар, покер және су спорты, Көңілді және қызықты барлық нәрсе! Мен сондай-ақ DJ және сандық музыка продюсерімін (deep-house және downbeat).
Мен балалар спорт командаларында және іс-шараларда көп еріктімін. Бірнеше жыл бойы мен хоккей жаттықтырушысының көмекшісі болдым (үш жыл қатарынан жеңіліссіз), балалар мен жасөспірімдерге коньки тебу сабақтарын бердім, сонымен қатар өгей баламның футбол командасында жаттықтырушының көмекшісі болдым. Биыл мен оны жеңіл атлетикадан жаттықтырдым; ол 100 м жүгіруде 1-ші, ұзындыққа секіруде 1-ші, кедергілермен жүгіруде 3-ші орын алды :). Мен білімді адаммын, үй жануарларын жақсы көремін және заттарға қамқорлық жасаймын.

Бүгінгі таңда сіздің ең үлкен жетістігіңіз не деп ойлайсыз? Сіз немен мақтанасыз?
Көптеген адамдар бұл менің жұмыстағы жетістіктерім деп ойлайды, бірақ мен өзімнің жеке жетістіктеріммен мақтанамын. Сіз өзіңіздің өміріңізді бір сәтте жоғалтқаннан кейін қалпына келтіруге он жыл уақыт бөлген кезде, сіз перспективаға ие боласыз және өмірді бағалайсыз. Мен өзімнің табандылығыммен және өмірдегі кедергілерді жеңе білуіммен мақтанамын. Апаттан бір күн бұрын мен бобслей жаттығуларына оралу үшін жаңа күн тәртібін бастадым. 26-да маған ешқашан жүгірмеймін, коньки теппеймін немесе салауатты ересек өмір сүрмеймін, көңілсіз хобби табамын және толық сауығуға үміттенбеймін деп айтылды. Мен металдан шығып, жаңа жұмыс табуым керек болды. Әзіл ма әлде, мен блокчейнді таптым.

Сіздің ұраныңыз қандай?
Ересек өмірімнің көп бөлігінде мен “Ауыр жұмыс, Жеңіл ойнау” ұранын ұстандым, бірақ өмірдегі қиын кедергілерге тап болған сайын, мен психикалық денсаулығыма тағы бірнеше нәрсе қостым. Сапа саннан жоғары, ақыл материядан жоғары, сіздің ең үлкен қолдаушыңыз өзіңіз, мақсаттарыңызға жетуді елестетіңіз (иә, мақсат қойыңыз) және айналаңызға қарап, раушанның иісін сезуді ұмытпаңыз.
“Өмірдің қасіреті-ол тірі кезінде адамның ішінде өледі…”- Норман Қазинс.

Сіз Джонмен әлеуметтік желілерде байланыса аласыз:
Telegram: @coincidencejon
Twitter: @coincidencejon
Instagram: @john_poole_official
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jon-poole-oasis/

--

--