Alles wat je moet weten voor #5JAAR OpenVRT 2018!

Camille Pollie
OpenVRT
Published in
3 min readNov 28, 2018

Hopelijk heb je je ticket al gereserveerd! Want het event is volledig uitverkocht. Er is wel nog plaats op de wachtlijst.

#5JAAR OpenVRT komt stilaan heel erg dichtbij. Kom helemaal voorbereid naar het event met dit lijstje! Het zou een antwoord moeten bieden op al jouw vragen, maar aarzel niet om ons te contacteren indien je nog met vragen zit! Wij zijn bereikbaar via info@openvrt.be

Hoe geraak ik tot Vooruit?
Vooruit ligt in de Sint-Pietersnieuwstraat 23, 9000 Gent. Hier kun je je route uitstippelen.

Moet ik mijn eigen lunch meebrengen?
Als je vroeg aanwezig bent op het event om de workshop ‘Het is goed maar niet wauw-De kunst van een idee te verkopen’ mee te volgen, dan breng je best je eigen lunch mee of maak je gebruik van het Vooruit Café om lunch te bestellen.

Wij voorzien wél een vieruurtje.

Hoe kan ik een ticket bestellen?
Het event is helaas volzet. Je maakt wel nog kans op een ticket door je naam op onze wachtlijst te plaatsen.

Ik heb mijn ticket besteld maar niet ontvangen!
Normaal ontvang je na reservatie je ticket per mail via Eventbrite. Indien dit niet gebeurde (en je je spam inbox al gecheckt hebt), kun je best een mailtje sturen naar info@openvrt.be om dit te melden.
Wij helpen je via deze weg graag verder.

Ik heb mijn ticket besteld maar kan door omstandigheden niet komen. Moet ik mijn ticket annuleren?
Spijtig dat je er niet kunt bij zijn! Je ticket annuleer je inderdaad best via Eventbrite, de site waarop je je ticket bestelde. Zo geef je de kans aan iemand anders om er alsnog bij te zijn. Indien het je niet niet lukt, stuur dan een mailtje naar info@openvrt.be waarin je je ticket annuleert.

Waar kan ik het schema van het event raadplegen?
Je schema kan je via deze link raadplegen. Je kan via dit platform trouwens ook je persoonlijke agenda voor #5JAAR OpenVRT samenstellen. Zo kun je je inschrijven voor workshops en onze talks.

Is er wifi aanwezig in Vooruit?
Er is wifi aanwezig in Vooruit en deze zal duidelijk worden aangeduid tijdens het event.

Is Vooruit rolstoeltoegankelijk?
Elke zaal is toegankelijk voor rolstoelgebruikers, mits begeleiding van Vooruit. Via de liften kunnen we iedereen brengen waar hij/zij moet zijn. Wanneer we op de hoogte zijn van jouw beperking, kunnen we ook een aangepaste plaats (meestal op de eerste rij) voor jou vrijhouden. In de buurt van elke zaal is er ook een aangepast toilet voorzien. Neem gerust contact met ons op via info@openvrt.be

Welk weer voorzien Frank en Sabine?
Bewolkt, met hier en daar een zonnestraal, met een maximumtemperatuur van 9 graden. Kleed je best warm. Een paraplu hoef je niet te voorzien.

Welke hashtag kan ik gebruiken tijdens het event?
Als je over het event blogt, foto’s uploadt, tweet of instagramt, gebruik dan #5JAAR OpenVRT als hashtag.

Het is zaterdag dus ik heb zin in een pintje achteraf, kan dat?
JA! Het evenement eindigt rond 18u15 en het is zaterdag, dus we’ve got you! Kun je nog napraten tijdens het pingpongen met de tafels van de heren van King of Pong en in het café van Vooruit zal de drank koud staan. Klinkt als een plan, toch?

Ziezo, that’s about it. Indien je nog vragen hebt die hierboven niet beantwoord werden, dan horen wij die graag via Facebook of info@openvrt.be. Wij zien jou op 8 december in de Vooruit!

--

--

Camille Pollie
OpenVRT
Editor for

Communitymanager at OpenVRT. Supporting young creatives in Flanders, Belgium.