CREATIVE CLASS 2020: PAULIEN DE CLOEDT

Brent Dielen
OpenVRT
Published in
2 min readJun 22, 2020

--

Begin dit jaar lanceerden we de oproep voor Creative Class. De inzet? Een maand lang bij ons op de vloer komen werken.
Heel wat getalenteerde digitale juniors stuurden de zotste creaties in rond het thema ‘De eerste keer’, maar slechts drie hadden prijs. Zij komen deze zomer ervaring opdoen bij het Creative Lab en OpenVRT waarbij ze ons zullen verbazen met hun digitale craziness.

Eindelijk is het zover en kunnen we hen aan jullie voorstellen:
Meet onze Creative Class of 2020!

PAULIEN DE CLOEDT

Wie is Paulien?
Ik ben een 21-jarige spring-in’t-veld die niet stil te krijgen is.

Wie is je grote voorbeeld?
Mijn grote voorbeelden zijn eigenlijk mijn ouders: hoe zij van niets een klein winkeltje gestart zijn in de Lippenslaan en daar nu een vaste waarde zijn. Daar kan je alleen maar een voorbeeld aan nemen!

Welk soort projecten wil je doodgraag realiseren in de toekomst?
In de toekomst wil ik graag mijn eigen bedrijf starten. Over het precieze hoe of wat ben ik nog niet helemaal uit, maar ik hoop wanneer ik afgestudeerd ben en enkele jaren gewerkt te hebben, om dit te kunnen realiseren.

Wat is je ultieme droomjob?
Mijn ultieme droomjob is om als zelfstandige een social media marketingbedrijf te beginnen om kleine zelfstandigen en KMO’s te helpen hun social media te beheren.

Met welke creatieve held zou jij één dag van leven willen wisselen?
Walt Disney! Wat hij in zijn leven gerealiseerd heeft, daar kijk ik echt enorm naar op.

Welke digitale tool of platform zou je nooit meer kunnen missen en waarom?
Als er één app is waar ik nu echt niet meer zonder kan, dan is het wel TikTok (ja, ik ben één van die losers die daar dus elke dag op zit). Het is fijn om een creatieve uitlaatklep te hebben, naar een paar grappige video’s te kijken en er zelf ook te maken.

Waar pronk je graag mee?
Ik blink zeker uit met mijn enthousiasme en positiviteit! Ik ga door het leven met een glimlach en een positieve blik.

Wat verwacht je van Creative Class?
Ik hoop tijdens Creative Class veel video’s te maken, te monteren, met andere mensen te kunnen brainstormen en mijn creativiteit te kunnen gebruiken!

--

--