廣告狂人大賞2017 — 年度大賞得獎名單

廣告狂人 Madman Monologue
11 min readJun 7, 2018

--

融會大眾專業意見,嘉許人氣優質作品!由廣告狂人Madman Monologue 主辦嘅「廣告狂人大賞2017」,經過公眾提名(1月16日至28日)、公眾投票(2月21日至3月7日)及專業評審(4月至5月)三個階段後,由前日起一連三日公佈各獎項得獎名單!嚟到最後一日,壓軸宣佈嘅係年度大賞得主(本版小小編花咗唔少心機同時間整理medium 嘅得獎名單架,欣賞嘅話,記得畀多幾下Clap 啦):

年度宣傳影片大賞(TVC)

China Mobile 中國移動 — MY SIM《世界太荒謬》

Agency: Curious Few
Creative Director: Fenris Kau
Art Director: Donald Tse
Production: Stray Dogs
Director: Nicholas Shay/Nelson Ng

評審的話

畫面幾好睇,而且旁白所講嘅都係香港人有感覺嘅事情,所以一直睇到尾,睇佢搞乜鬼,原來講「今日唔知聽日事」,冇得反駁,順便接受埋佢賣嘅MySim,「用得幾多,咪畀幾多囉!」廣告咪就係咁work囉!

— KC Tsang, 理工大學設計學院高級專任導師

Chui Wah Restaurant 翠華餐廳 — 翠華50週年(張繼聰、袁富華)

Agency: 東山創見

評審的話

30秒cover得晒client嘅product同brand message之餘又唔夾硬,改編經典電影場面易吸引觀眾又易入腦👏🏻👏🏻👏🏻

— Wing Tang, WHIZOO數碼內容經理

年度宣傳影片大賞(網片)

Chow Sang Sang 周生生 — 阻止我們結婚,阻止不了我們認真(盧凱彤

Agency: The Right Side Hong Kong
Production: HOAH
Director: Liyo Wu

評審的話

The execution is simple. The bravery and perhaps perseverance of the client and agency to push through with such a combination for discussing matters of love is anything but. Even the small details such as choice of clothes to reveal Ellen’s tattoos all come from a place of courage.

— Lee Man Kit, Curious Few 聯合創辦人

曾俊華 — 請支持行政長官候選人曾俊華(John Tsang)

Agency: Secret Tour Hong Kong, FevaWorks Solutions, Photoblog.hk

評審的話

Under Hong Kong’s recent political situation, the John Tsang runs for HK CE campaign was designated to be a hit. The creative team had adequately created the right tone and manner. The message was delivered clearly as well. The overall out take are sincere, honest and local. Probably the kind of image Mr Tsang aimed to project. I think mission of the campaign is well accomplished.

— Tony Hon, Turn 行政創作總裁

年度特約內容大賞(圖文)

Ztore 士多 X 我做Marketing — 換agency的勇氣

評審的話

唔睇到最後都唔知係廣告👏🏻👏🏻👏🏻

— Wing Tang, WHIZOO數碼內容經理

以下廣告由我做Marketing一手包辦圖片及文案:

《換agency的勇氣》

我叫Janice,喺呢間公司做咗三年AM。

臨近年尾,公司又要做RFP,決定嚟緊兩年用邊間agency。我等咗呢個機會好耐,因為我哋用緊呢間agency,成日都交行貨,冇新意之餘又收得勁貴。身為AM,我算係對佢哋嘅最前線,所以我好清楚。雖然係咁,我知道我老細今年一定會揀返佢。原因好簡單,因為佢哋係國際大公司,而且佢老細同我老細好熟。呢兩個原因好無謂?係,但現實往往就係咁。

上星期,我哋約咗兩間agency上嚟我哋office做presentation,佢哋係其中一間。席間我已經發覺佢哋內容了無新意,objectives同SWOT analysis嗰幾張slide更係熟口熟面。到有一張slide,我終於忍唔住。

「Scuse me,呢度你寫2016–17喎,do you mean 2018–19?」

「啊,係係,同事typo,哈哈。」佢老細尷尬回應。

有type過,但type錯,叫typo,但我相信呢個應該係佢哋兩年前type落,唔記得改,所以唔可以叫typo。

Anyway,presentation完咗,我哋一行8人去咗灣仔食Omakase,盛惠$850一位,agency請客。冇明文規定agency一定要請客人食飯,亦冇明文規定一定要食咁貴,但agency盛情難卻,我老細又想食貴啲啲,咁就變咗順理成章。我作為客嘅一方,有人請食飯當然感覺thankful,但我其實更appreciate佢哋平日準時交功課、畀心機寫好啲copies。

兩日後,我哋見第二間agency,一間前年都有見過,但我哋最終冇揀到嘅較小型本地agency。佢哋詳細分析咗我哋公司呢兩年campaign嘅利弊,我哋喺市場上嘅positioning,提供咗一系列solution-based方案。Well, I am pretty impressed。Presentation完咗,佢哋冇請我哋食飯,我就同咗IT部傑仔去食米線。

傑仔可能見我好多嘢諗,所以食完飯就話請我飲珍珠奶茶。排隊買奶茶期間,傑仔喺褸袋入面攞出一隻摺得埋嘅環保杯嚟裝奶茶。我好奇問佢:「Wow,做咩咁environmentally friendly?」

「下,我一星期飲兩三杯,每次唔駛10分鐘就飲晒,咁又扔一隻紙杯我覺得勁浪費。」佢一手畀錢、一手畀埋隻杯個收銀員。

「呢個杯我上網幫襯一間”士多”買嘅,我覺得佢哋撐香港品牌個idea同理念好,又係80後start-up,咪幫襯囉。有時做人好、做嘢好,唔係人哋話咁做你就要咁做,亦唔係話間公司夠大先至係好嘢。你自己覺得係啱嘅,就要去試下,話唔埋會有意外收穫。」佢一輪咀係咁講。

一路行返office,我一路諗返傑仔講嘅說話。嚟緊呢兩年,我將會係對agency對得最多嘅人。有意見,如果我都唔出聲,仲有邊個會出聲?要有突破、要有更好嘅服務質素,有時係需要勇氣去作出嘗試。

行到返office,我鼓起勇氣,敲門行入老細房。

「老細,你有冇時間傾下個RFP,我有啲建議。」

#係時候試下新嘢
#過千件香港品牌/環保產品/零食
#環保啲LunchTime帶隻杯去買珍奶

年度特約內容大賞(影片)

DBS x 100毛 — 初戀無限Loop (林嘉欣 Karena Lam專家Dickson)

評審的話

再一次動用過去數年為Dickson建立得來的幕前性格,玩盡毒男與女神林嘉欣「相戀」的無限幻想和現實落差,帶出客戶的產品特點,大概只有毛記電視的出品才做得到,其他廣告創作平台難以模仿。

—— 游大東,鴻鵠志——影視筆記

年度宣傳帖子大賞

大嘥鬼 Big Waster — 惡搞Chef Lemon

Agency: Canvas Digital, Adbrownies Advertising

評審的話

抽得幾「應」棍吖!尤其係由大嘥鬼咁趣緻嘅生物去抽chok爆靚仔Lemon嘅水,特別應景,但講到尾最緊要係個信息毫不含糊。都幾喜歡啲Hashtag,「拉花中帶出少少芭蕾舞」,「眼神流露出鐵達尼」,「Chok住咁尊重食物」⋯⋯

— KC Tsang, 理工大學設計學院高級專任導師

年度廣告歌大賞

奧樂蜜C — 辦公室元氣歌(陳奐仁

Agency: 100毛
Production: Sparx Production

評審的話

旋律好聽,歌詞亦反映到香港打工仔苦況。不過呢首歌可以獲得咁多評審青睞,可能係因為成件事扮日本來料扮得好足,MV似足某套庶務日劇,字幕font 亦跟足某翻譯組。如果冇陳奐仁,真係分唔清係日本製作定香港製作呀!
(P.S. 好彩呢條片係上年拍,今年搵陳奐仁就冇咁可愛啦)

—— 雷文,廣告狂人主編

年度美術大賞

ViuTV — 丁酉年祝賀

導演:BerryHo
文案:Cheungbobo
D.O.P : MoMing
Motion graphic : Alston Cheng
Producer: Jeff Lee
Production Assistant: Nok Lau

評審的話

I think perhaps beyond deserving an award for art direction is the channel’s subtle homage to famous films and more importantly Hong Kong’s rich film heritage. As a New Year message this adds a dose of relevancy to the 美感 and ambitions of the channel in terms of the content they wish to aspire to.

— Lee Man Kit, Curious Few 聯合創辦人

年度文案大賞

舊街場白咖啡 — 留白咖啡

Agency: VIBEGG

評審的話

很多時,咖啡廣告都會宣傳產品飲完很提神,幫你立即想到新點子等。 舊街場白咖啡 [香港] 就反其道而行,標榜自己係 #留白咖啡 ,透過一系列純文字廣告,鼓勵大家畀腦袋休息一會,絕對係純字稿佳作。(部份文案看似諷刺某界別人士,更係抵死啜核!)

—— 雷文,廣告狂人主編

年度KOL應用大賞

Standard Chartered 渣打銀行 x 向海嵐 — 向海南尋味

Agency: TBWA

評審的話

令觀眾印象深刻,亦能夠針對有共同回憶的顧客群,是故向海嵐小姐為這條廣告畫龍點睛,妙到毫巔。

—— 青永屍,墳場新聞總編輯

年度宣傳活動大賞

Lee Tung Avenue Management Co. Ltd — 月球博物館

Agency: MakeItLoud, Strategic Public Relations Group

評審的話

Hong Kong is a city of capitalism where floods with advertising messages. As an advertising creative, supporting clients’ business is just the fundamental and that’s not good enough. With our passion, talent and skill, I wish we can making the city a more beautiful place. Ultimately, brings joy and inspirations to the people. I think the Lee Tung Avenue Moon installation is a great attempt. Congratulations.

— Tony Hon, Turn 行政創作總裁

若果你喜歡我這篇文章,可以按下方的 Like Button 五次,讓我化讚為賞,感謝!

--

--