「日常」用whatsapp 同ChatGPT傾偈有感

心寶
8 min readApr 13, 2023

首先要多謝各位嘅follow – 我終於有100 followers!

話說琴日google演算法推薦咗一篇關於WhatsApp 用廣東話都可以玩到ChatGPT嘅文章俾我。早一、兩個月一開始見到有依樣嘢嘅時候,試用版香港地區唔支援,咁我就疊埋心水睇人哋玩就算。自己就當係知道依家AI已經有組織能力,對現時科技日新月異嘅發展感到震驚,佩服開發者整到一個咁「人性化」嘅人工智能。所以就一直等,應該總有一日我依啲平民百姓都可以用到。

終於俾我見到e-zone出嘅文章:

【實試】Whatsapp 玩強化版 ChatGPT 支援廣東話及 AI繪圖

--

--

心寶

Infp| 1996年生的香港人。鍾意寫文講廢話|隨遇而安🍂 email:fionkwankwan@gmail.com