2023年度總結:我的真正復常=不停飛

Natalie
Dec 31, 2023

--

總覺得今年過得好快,可能因為開返關有得去旅行,行開行埋啲時間過得快好多,又或者係我真係做左好多野,太充實而自己唔知,哈哈!

其實香港都仲有好多地方未去過

1. 冇諗過會飛8轉

特登忍到3月先去第一次旅行,個時仲好糾結要唔要買全年旅遊保險,因為冇假應該唔會點飛,結果好後悔冇買。解鎖新國家:泰國,然後見左啲幾年冇見既外地朋友。

2. 冇諗過飛去韓國追星見本命

8轉入面,有4轉係飛去追SJ,但問題係我本命希澈因為傷患係參加唔到演唱會,今年終於等到有線下fan meeting而佢有參加仲好努力跳跳紮,上次見佢係5年幾前,個陣仲要有成員當緊兵唔齊人,所以今次見到佢地整整齊齊我真係哭咗。

恨咗好耐嘅9人舞台

3. 自學韓文有進步

多得追星buddies慫恿用duolingo 學韓文,至今堅持咗近半年日日用,本來我啲韓文只係由綜藝同被SJ迫出嚟,所以只係得聽力同冇文法可言嘅會話,兼極抗拒睇文字,最近我發現睇幾行字的話係大概理解到,有啲感動。

4.開始做運動

年頭冇防疫限制之後走返去上yoga,本身想學pilates,希望練下線條,不過諗諗吓自己又冇基礎又冇力量,咁貴都係盞嘥錢,所以都係報返價錢相宜嘅mat yoga。好好彩上頭幾堂就遇到好老師,好有心機教又唔push,每個動作都講解好詳細,要郁邊啲肌肉部位,初學者通常點樣做錯等等,我突然間好似開左竅咁,發現自己之前根本一塌糊塗,好多動作只為自己做左,其實都唔啱,所以先會又辛苦又痛(不正常嘅痛)。依家需要都係好初階,仲係好冇力量,但係啲筋鬆左好多,體態已經大大改善,冇左圓肩同寒背,高咗2cm!最緊要係少咗胃痛,黎緊希望可以將我啲內臟拉返啱位,等個腩可以縮返啲入去,唔使怕有人讓座比我!仲有2個月前開始埋打羽毛球,我超weak但會盡量堅持每星期打一次,當練下體能少啲頭暈。

5. 開始養生

平日太匆匆忙忙,留比自己嘅時間都好少,今年隔咗幾年先去洗牙,先發現我從來冇愛惜佢,有啲問題依家先處理已經太遲,唯一好彩冇爛牙。仲有頭皮情況唔好,又甩得多頭髮,依家希望慢慢可以改善返。而養生最大成果除左胃痛少咗,就係頭痛都少咗,因為我發現原來頭痛原因係太濕!太濕原因係身陳代謝唔好同埋食得太多濕野,濕野入面最被忽視嘅係小麥!!我勁中意食包呀麵呀個啲!懷疑自己係麩質敏感!!(我之前仲笑啲西人跟風要gluten-free,依家可能中回力鏢)總之食少左濕野同keep住食去濕supplement係好左,人都精神左。雖然同健康仲有好大距離,不過有進步有改變先係最重要,所以下一步就係安排去做body check。

6. 活在當下

真係有意識地實踐呢個觀念,想食嘅嘢就食,想見嘅人就見,想去嘅地方就去(泛指出埠,與前句相關),提醒自己每日都可能係最後一日,唔好留(更多)遺憾,同時每晚望到枕邊人都好感恩有佢存在,令我安定好多。無條件嘅理解、支持同愛護真係唔係老馮,我認為我哋互相都值得呢份愛嘅,會繼續一齊努力面對更多挑戰。

7. 自我關顧

照顧自己心靈真係好老土,但係只有自己幫到自己,為左解結睇左好多書,練習緊放下,練習減少焦慮,雖然思想唔係一時三刻改變到,但係我感覺到自己有越來越活得自在,多左欣賞自己,少咗覺得自己唔夠好,會認同自己一啲能力,接受自己係同「主流」有別,唔再因為呢樣野而自卑。

8. 拓展收入來源

好好彩今年有新freelance,唔係one-off嘅工作,大大增強咗我嘅信心,同時都有嘗試增加自己工作效率(雖然時得時唔得,但接受自己有pattern),有機會就嘗試新嘢,唔係樣樣野都有成果,不過踏出第一步去嘗試建立新嘢係非常重要。需知道INFP人成日有好多天馬行空嘅幻想,但甚少有方法將想法變成現實,我覺得呢樣嘢對我嚟講係好大嘅進步。

9. 認清自己目標

承上題,努力搵錢其實都係想令自己有多啲選擇,其實我越嚟越清楚自己唔想打死一份工,唔鐘意返full time,以前冇其他收入就唔夠膽咁諗,直到依家慢慢build up,慢慢explore,加埋身邊嘅人輔助,雖然只靠freelance都未夠開飯,但係會努力explore唔同機會,得閒又學下新skills咁!

--

--

Natalie

2018年瑞典工作假期開荒牛,2019年滯港至今,開關後報復式旅遊,閒時鐘意介紹平嘢。目前以自由工作形式供稿予大型網站(涵蓋旅遊、著數及親子),間中為企業撰寫PR/宣傳文案,歡迎接洽。 IG: journeyfromhk | Email: natalie.lau@journeyfromhk.com