Gräva i arkivet

Nicke Steen
På svenska
Published in
2 min readSep 10, 2014

Ett antal år sedan dök en grej som heter Day One upp.

Jag började samla en massa små texter, skrev själv eller använde klipp & klistra. Det har dock visat sig att jag aldrig läser dom där grejorna.

Så nu blir det en stor flukt på materialet, kanske hittas något roligt ?

För övrigt en trevlig app det där, man kan göra en hel del saker och framför allt så ersätter det de “gula lapparna”.

En tidig anteckning “BTW, det här dayone är faktiskt najs i och med att man skriver mer”

Ok, kanske blir så någon gång.

Tack för informationen, vet inte varför jag antecknade det i och för sig så brukar jag plugga lite språk ibland exempelvis Japanska.

“Unku=bajs på Japanska”

Lite annat Japan relaterat som jag forskade i:

“16.5 är vad jag förstår när man gjort ett “hentai”- avsnitt av en animeserie, alltså porr av en anime. Det finns en del olika sådana avsnitt för diverse animes bland annat Princess Lover! Clannad (Tomoyo After Story) samt Sword Art Online ska tydligen ha ett sådan avsnitt med.”

Det här var lite kul, tror det var ett mail jag skickade för väldigt länge sen. ( Måste tillägga att länkarna nog inte funkar men Ni fattar väl ändå ? )

“Det finns en ny fantastisk produkt http://www.mosquito-ni.com/ Mycket informativ artikel: http://www.dn.se/nyheter/varlden/europaradet-vill-stoppa-ljudjakt-pa-unga-1.1059874

Nu även ett Svenskt företag som har tagit tag i detta. Vi på Steen Teen Repelent Service LtD Håller på att utveckla ett flertal nya produkter:

  • Anti pensionär buzzer, bra för villaägare och andra som vill vara ifred från packet.
  • RockClub special, håller Svensson borta från din klubb.
  • “Fula buzzern” jagar bort tonårspojkar men lockar till sig unga flickor, går även att få i begränsad upplaga med “Hello Kitty” design.
  • Super-buzzer, vår mest flexibla och skalbara produkt, programmeras enkelt i skriptspråket Phyton så att du kan ställa in den på vilken grupp av människor du vill. Levereras med färdiga inställningar för bögar, invandrare, ungdomar, hårdrockare, punkare, syntare, skatare, pundare. Just nu har vi kampanjpris på “Mega Repelent pack” där det ingår svår bortstötta grupper som:
  • Ravare
  • Långfärdskridsko åkare
  • Otaku
  • Cyklister
  • Lådvinsalkis kärringar
  • Ryska brudar

Har du någon speciell grupp du vill stöta bort tex Idol J-popare eller liknande ? Kontakta våra duktiga tekniker för kostnadsförslag.”

Kanske skall jag gräva lite mer i arkiven, får se om det blir av

--

--