Jak provést organizaci změnou — záznam přednášky

Nedávno jsem povídal na JICu o change managementu. Do hodiny a čtvrt jsem zkusil dostat základní principy toho, jak provést organizaci výraznou změnou. Tenhle článek je rozcestníkem k audiozáznamu a k důležitým slidům.

Roman Hřebecký
Pábení
2 min readOct 11, 2019

--

Mluvil jsem o rozdílech mezi řízením změny z pozice manažera a vedením z pozice leadry. Mluvil jsem o tom, jak rozhýbávat v organizacích velké vize po malých krocích a rychle. O překonávání reálných i domnělých bariér. O zpětné vazbě. Tribal leadershipu. O vizích a subvizích.

A ukazoval jsem to na reálných příbězích plných zajímavých zvratů, se kterými jsem se za posledních pár let potkal. Třeba z oravské MTS nebo brněnského JICu.

A protože zpětná vazba od účastníků byla hezká, jsem moc rád, že existuje zvukový záznam. Má hodinu a čtvrt a můžete si ho v klidu pustit do uší na platformě, kde je vám milo.

Overcast

Apple Podcasts

Google Podcasts

Spotify

Anchor

Důležité slidy z přednášky

Jestli si budete chtít prolétnou slidy, není problém. Vybral jsem pro vás ty důležité. A klidně jejich obsah v dokumentu komentujte, anebo se ptejte na to, co vás zajímá.

Střípek ze zpětné vazby

Zajímá vás téma? Chcete ve své organizaci rozhýbat změny? Ozvěte se mi. Rád se s vámi potkám

--

--

Roman Hřebecký
Pábení

V jižních Čechách hledám cesty k udržitelnosti. Pomocí designu služeb a strategického a participativního plánování. roman@hrebecky.cz | 777880690