Jsem hrdej

Roman Hřebecký
Pábení
Published in
2 min readJun 8, 2017

Jsem hrdej na Pábení. A když mi to dneska došlo, trochu mě to zaskočilo. Proč? Vždycky jsem si přál, aby lidi ve firmě, kde jsem, říkali: jsem hrdej na to, že jsem v týhle partě. Nikdy jsem primárně neusiloval o to, aby to bylo obráceně. Dneska mě to doběhlo.

Třeba proto, že:

  • Marek sám od sebe objel během tří dnů lán světa: od Břeclavi po Wroclaw, abysme pochopili, jak funguje jeden z našich klientů.
  • Nela a Maru během posledního měsíce pochopily, poznaly a popsaly, jak funguje opravdu hvězdná konzultantská firma s mezinárodním přesahem a českejma kořenama. Dohromady daly takové persony, které klient nečekal ani ve snu. Takové, které jsem za celou kariéru nejen že neviděl, ale hlavně bych něco podobného nikdy nedal dohromady.
  • Budeme na Webexpu a taky na Evolve Summitu. Budeme na dvou top konferencích. Jedna je o UX a developmentu. Druhá o náboru. A byli jsme taky na Content First. Co tím chci říct? Daří se nám být špičky v oblastech, které jsou zdánlivě různorodé. Jenže ony jsou prostě našim mozkům a srdcím nejbližší. A daří se nám tak, že o tom máme co říct dál.
  • Taky tenhle týden jedem další designsprint pro velkou česku banku. A přišla kulervoucí zpětná vazba z managementu, která říká: je to jedna z nejlepších zkušeností, který jsem v naší firmě zažil.
  • A pak mi došla ještě jedna věc. Vím, že máme děsně mimo web. Že když nás na schůzkách prodávám, trochu mi to bere vítr z plachet. Jenže vono je to fuk. My nepotřebujem bejt firma, která se fundovaně vyjadřuje ke kampaním, co nevymyslela. Ani firma, co redesignovala, ulítla si na grafice a obsah prostě čórnula odjinud. Pábení definguje jeho práce popsaná v referencích. Co umíme, to ukazujeme ve vší kráse, nahotě, surovosti. A co popisujeme, to chceme dělat. A co chceme dělat, to děláme se zápalem erudicí.
Když se ptáme, víc toho vlastně vědět nepotřebujeme.

Až seberu dost odvahy, řeknu: kašlem na všechen popis toho, kdo jsme, jaký jsme a proč by na tom mělo někomu záležet. Prostě na web dáme jenom reference. O personách. O obsahu. O facilitaci. O UX. O moudrosti, kterou jsme nabrali za léta, co ve svý branži makáme. A nakonec přidáme jen krátkou doušku, která řekne: až se s náma potkáte na obchodní schůzce, nikdo se k vám nebude chovat jako k pánubohu. Nebudem vám mazat med kolem pusy, jen abysme urvali kšeft. Jestli to přežijete, budem si sakra rozumět.

Jo, jsem hrdej na Pábení. Jsem hrdej na to, že jsem jeho členem.

--

--

Roman Hřebecký
Pábení

V jižních Čechách hledám cesty k udržitelnosti. Pomocí designu služeb a strategického a participativního plánování. roman@hrebecky.cz | 777880690