Tre fravalg på mobilen der giver en mere nærværende og fokuseret hverdag

Peter Lindberg
Path & Pattern
Published in
Mar 24, 2020

De fleste af os vil gerne være nærværende og fokuseret både privat og professionelt. Men det kan være svært i en dagligdag, hvor strømmen af notifikationer gør, hvad de kan for at stjæle dit fokus. Her vil jeg dele tre små life hacks, jeg har taget til mig, og som har hjulpet mig til at skabe mere ro og balance for mig selv.

Dette blogindlæg er flyttet til Syndicates egen hjemmeside.
Læs resten her:
Tre fravalg på mobilen der giver en mere nærværende og fokuseret hverdag

Vil du vide mere om agile? Kom med Backstage!
Hold dig opdateret med den nyeste viden inden for agile og digital produktudvikling. Tilmeld dig 👉🏻 syndicate.dk/backstage

--

--

Peter Lindberg
Path & Pattern

Technical founded Agile Improvement guy. Writing for Path & Pattern