Har du overhovedet lyst til at ændre noget? Sådan skaber du værdi i din personlige udvikling

Peter Lindberg
Path & Pattern
Published in
Feb 12, 2020

Jeg vil gerne dele nogle af de erfaringer, jeg har med at oparbejde vaner indenfor min personlige og faglige udvikling. Erfaringer og viden som jeg blandt andet har gennem min uddannelse som NLP Coach.

Det nye år er allerede godt i gang. I forbindelse med vinterferien har jeg endelig fået tid til refleksion over året, der er gået, og det nye år, vi er gået ind i.

Dette blogindlæg er flyttet til Syndicates egen hjemmeside.
Læs resten her:
Har du overhovedet lyst til at ændre noget? Sådan skaber du værdi i din personlige udvikling

Vil du vide mere om agile? Kom med Backstage!
Hold dig opdateret med den nyeste viden inden for agile og digital produktudvikling. Tilmeld dig 👉🏻 syndicate.dk/backstage

--

--

Peter Lindberg
Path & Pattern

Technical founded Agile Improvement guy. Writing for Path & Pattern