Itaalia Eurovisioon 1964–2020

Ei ole veel ma selles eas,
et nii vara hommikul tööl
võiksin seista klassi ees siin.

Sa mine nüüd ja meeles pea
numbreid, tähti, kuigi neid näed,
kaasa neid koolist ei vii!

See hetk on sulle imeilus bioloogia,
küllap mulle siin õhtuni
sellest räägiksid sa…

Kuid pole veel ma selles eas,
et nii vara hommikul tööl
tahvli kõrval seista võiks ma.

Sa oled hea, rohkem kui hea,
ning võib olla, et ootuse eest
ka tasuks tunnid kord saad…

See hetk on sulle imetabane füüsika,
küllap mulle siin õhtuni
sellest räägiksid sa…

Ei ole veel ma selles eas,
et nii vara hommikul tööl
võiksin seista klassi ees siin.

Sa mine nüüd ja meeles pea
numbreid, tähti, kuigi neid näed,
kaasa neid koolist ei vii!

See hetk on sulle imepärane keemia,
küllap mulle siin õhtuni
sellest räägiksid sa…

See hetk on sulle võrratu matemaatika,
küllap mulle siin õhtuni
sellest räägiksid sa…

--

--

peacecop kalmer:
peacecop kalmeri: luule

I teach math, physics, comp sci and tennis, create software, arrange tennis events, process multimedia, run orienteering, collect tree juices and fruits.