kaveh
Pirate Chain
Published in
3 min readNov 12, 2018

--

حفظ حریم خصوصی پرت با استفاده از بیت کوین ایمن شده است
با توجه به تأیید تاخیر در کار، پرت علاوه بر این خود را از طریق هشریت بیت کوین محافظت می کند

یک مشکل بزرگ در خرید و فروش ارز دیجیتال آسیب پذیری بلوک های جدید و کوچک نسبت به حملات 51٪ است. امنیت یکی از 5 ستون مهم ارائه شده توسط شبکه کومودو است. با تأیید تاخیر در کار، پلت فرم کومودو سرویس منحصر به فردی را ارائه می کند که علاوه بر این می تواند یک بلاک چین را از طریق هشریت بیت کوین ایمن کند. شایان ذکر است که بیت کوین و جامعه آن ارزش بسیار خوبی دارند که هیچ کس از آن پیشی نگرفته است.

پرت به عنوان یک پروژه اجتماعی در اکوسیستم کومودو امنیت مطلق را از طریق دی پی ا دبلیو ارائه می دهد. در حال حاضر راه حل بهتری در صنعت بلوک چین فعلی وجود ندارد.

دی پی ا دبلیو چگونه کار می کند؟

بلاک چین ها باید امنیت بیشتری داشته باشند، به خصوص که تحت تعداد زیادی از حملات 51٪ قرار دارند. در این میان دیگر کوین ها نیز مانند، ورج، زنکش و بیت کوین گلد تحت تاثیر قرار گرفتند. اخیرا یک هکر سعی داشت شبکه ی انیستاین را به دست آورد، اما به دلیل دی پی ا دبلیو شکست خورد

هر 10 دقیقه یک تصویر کلی از اکوسیستم کومودو گرفته شده و در زنجیره بیت کوین نوشته میشود. اسناد رسمی ستون این مکانیسم امنیتی، همچنین پرت به عنوان یک زنجیره از دارایی در اکوسیستم است.

به عبارت ساده، یک نسخه پشتیبان از ارز پرت در بیت کوین ذخیره می شود. در صورت حمله موفقیت آمیز در شبکه، شما به سادگی می توانید به آخرین پشتیبان معتبر بازگردید. به همین ترتیب اگر پرت مورد حمله قرار گیرد، بیت کوین نیز باید هک شود

دانیل سی. پ. از پلت فرم کمودو، مکانیسم امنیتی دی پی ا دبلیو را درمقاله زیر توضیح می دهد

پرت تنها 7 هفته پس از شروع دارای بالاترین میزان هشریت در میان تمام سکه های اکیوهش بازار شده است. با 100 مگاوات ثانیه و حداکثر 150 مگاوات بر ثانیه، رشد پرت رو به بالا بوده است.

حریم خصوصی و امنیت

سکه پرت این امکان را فراهم میکند تا اطلاعات هنگام تعامل با فروشندگان و یا سایر طرفین محفوظ بماند. تور حتی بیشتر امکان حفظ حریم خصوصی و امنیت را فراهم می کند. با این حال، بر خلاف دیگر سکه های حفظ حریم خصوصی، تور یک ویژگی منحصر به فرد نیست.

پرت دارای ویژگی های منحصر به فرد است و حریم خصوصی و همچنین طیف گسترده ای از امنیت را ارائه می دهد !!!

--

--

kaveh
Pirate Chain

IT engineer & programmer , Blockchain expert