SNAPSHOT — Rik

Rik Salomé
PLAATSMAKERS
Published in
1 min readAug 4, 2016

Hallo, mijn naam is Rik Salomé. Ik ben stagiair bij Kennisland op het gebied van onderwijs en sociale innovatie, maar mijn achtergrond ligt eigenlijk ergens anders. Namelijk bij conflict studies, waar ik me vooral bezig hield met de rol van identiteitsvorming bij conflict. Ik denk dat identiteitsvorming ook een belangrijke rol speelt in het dagelijks leven in Nieuw West. Binnen Nieuw West zijn er volgens mij belangrijke verschillen die mee moeten worden genomen als we het hebben over samenleven in de buurt. Ik hoop dat we de realiteit samen zo goed mogelijk kunnen weerspiegelen door jullie verhalen en ervaringen naar buiten te brengen en de wijk meer eigen te maken voor alle bewoners.

CC BY Esther van der Heijden

Dingen die ik waardeer:

  • Lied: Clin D’oeil — Jazz Liberatorz
  • Sport: Hockey
  • Plek: Noorderlicht in Amsterdam
  • Tijdverdrijf: Analoge fotografie
  • Wie wil je zijn voor 1 dag: Jay-Z

--

--