SNAPSHOT — Robert

Robert Flos
PLAATSMAKERS
Published in
1 min readSep 15, 2016

Hallo, ik ben Robert (47) en woon al zo’n 20 jaar met veel plezier in Oud-West, vlakbij de Food Hallen. Sinds kort werk ik bij de gemeente Amsterdam en neem ik van daaruit deel aan de project PLAATSMAKERS. Wat ik zo mooi vind aan dit project is dat het de verhalen en inzichten van bewoners voorop zet en niet een door de gemeente of instantie geformuleerde kwestie.
Eigenlijk was ik nog nooit in De Aker geweest, maar nu ik al diverse keren over en rondom het Corfuplantsoen en het Ecuplein heb gelopen en met allerlei mensen heb gepraat, ben ik de buurt erg gaan waarderen. En zeker ook de buurtbus op het Ecuplein met elke dag weer heerlijke hapjes en de fantastische viswinkel bij het winkelcentrum De Dukaat! Ik hoop nog vele interessante gesprekken te gaan voeren.

Hobby’s: verwoed filmkijker, exotisch koken, Amsterdamse kroegen
Actief bij: Dierenambulance Amsterdam
Vakantie: Zuid-Oost Azië
Eten: Thais, Chinees, Indonesisch, Vietnamees
Drinken: doorrookte whisky, gin-tonic, speciale bieren
Sport: cardio-fitness.
Film: Inception; Paris Texas.
Lied: Limburg (Rowwen Hèze)
Mooiste plek: Leidsegracht

--

--