SNAPSHOT — Simone

Simone van Dijk
PLAATSMAKERS
Published in
1 min readSep 7, 2016

Ha, ik ben Simone (ja, de tweede Simone van dit team) en ik loop stage bij Kennisland voor het sociale innovatie team. Wat ik het leukste vind aan het PLAATSMAKERS. project is dat het uit gaat van de buurtbewoners zelf: hoe ervaren zij het om in deze wijk te wonen en met welke ideeën komen zij om van hun wijk een nog aangenamere leefomgeving te maken? Ik denk dat juist zij die elke dag in dit gebied leven, wonen en werken dit het beste weten. Ik hoop heel veel mensen uit Nieuw West te spreken in de aankomende maanden en ben erg benieuwd naar al hun verhalen en ideeën!

Foto: Simone van Dijk

Mijn leuke dingen lijstje:

  • Eten: Chinees van mijn vader en alles waar paddestoelen in zit!
  • Film: Mommy
  • Plek: Kok kita — de beste toko van Amsterdam!
  • Tijdverdrijf: Dansen (van hiphop tot klassiek ballet)
  • Wie wil je zijn voor 1 dag: Drake

--

--