Exclusiv! Cât costă colțarul din noul clip al rockerului marxist DAMARIN

Dezarticulat666
Platforma Dezarticulat
2 min readJan 29, 2018

Artistul român Damarin a scos recent un clip anticapitalist pe nume Chase the Capital. Am făcut pariuri în redacție înainte să dăm play, ne așteptam după titlu la o piesă trap revoluționară, eventual cu o producție solidă de la Lu-k Beats sau Zaytoven în care Damarin efectiv vânează capitalul într-un Porche Panamera cu o semi-automată ca-n clipurile lui Chief Keef. N-a fost să fie, nu e trap și nici manea, deci skip.

Ceva, totuși, ne-a atras atenția: casa, de care ne-am îndrăgostit literalmente. Am contactat o designeriță de interior și am rugat-o să ne ajute cu o evaluare, poate când ne facem mari ne luăm și noi o vilă ca-n clipurile lui Damarin. Iată ce a aflat după o analiză vizuală complexă între două stații de metrou:

“Scara aia de sticlă e vreo 10k lejer. Euro, vorbesc doar în euro. Bucătăria iarăși pare cunoscută dar nuj de unde să o iau. Sunt super greu de făcut calumea, sa fie structurally sound. Dar canapeaua, da, canapeaua o recunosc, stați așa să mă uit într-un catalog. Da, asta este, costă $2,175 doar o secțiune, imediat fac și o evaluare… colțarul are preț de plecare $10.800. Sunt invidioasă, arrrgh.”

--

--