Jurnalul unui broker imobiliar de chirii studențești

Dezarticulat666
Platforma Dezarticulat
2 min readAug 7, 2020

Ora 8-mă trezesc în bucătărie cu capul pe tastatura laptopului. în jurul meu e un munte de energizante și mucuri de țigări. iar a fost o noapte lungă în care am copiat o mie de anunțuri cu închirieri de la proprietari ca să le pun pe contul meu de imobiliare.ro. nu scot minim pe economie din asta, cu agenții nu mai lucrez că toate mă plătesc pe comision și mă țepuiesc, așa că sunt pe cont propriu. ca să supraviețuiesc mai vând un telefon pe olx, mai joc câteva ore pe zi poker online.de obicei am lecția învățată, când mă sună studenta sau studentul proaspăt sosit în București l-a studii în legătură cu un “anunț”, îi rog să aștepte 1 minut să verific, stau așa cu telefonul la ureche si ochii pe tavan în timp ce număr în gând secundele, apoi revin și le zic clasicul “din păcate nu mai e valabil anunțul cu garsoniera de pe Magheru, dar trebuie să elibereze acum niște chiriași o garsonieră în Berceni la cinci minute de metrou Apărătorii Patriei, hai să-l vezi”.

Ora 10-după două ore de telefoane am reușit în sfârșit să dau de proprietarul apartamentului din Berceni. e la capătul cartierului progresul, dar cuplul de studenți cis din Ciorogârla veniți să studieze mișcările de stânga inexistente din peluzele de ultras nu știu încă cu distantele prin capitală cum e, deci să

zicem că nu vor vocifera minciunica cu aproape de metrou. cam chitros proprietarul, e un unchi costelush care s-a mutat înapoi la țară după criza imobiliară prin 2012 când a pierdut niște ipoteci ale unor apartamente pe care le achiziționase ca să le dea în chirie. mi-a răspuns din mijlocul caprelor, doar ce le mulgea. acum și-a făcut pensiune agroturistică din fonduri europene, dar nu există turism în zona în care stă el. chitra nu conceapă să dea bani la agenți imobiliari, așa că trebuie să ciupesctot de la studenți, sper să fie măcar din clasa de mijloc că dacă sunt copii veniți cu bursă de la stat chiar că mă mișc degeaba până la locație și mai cheltui și bani aiurea pe cartele de metrou….

Vrei sa citesti continuarea povestii?

O gasesti in cel mai nou numar al revistei noastre TREPANATSII: Orori Imobiliare.

Achiziționează revista in format pdf de pe gumroad: https://gumroad.com/l/dtbho

Donează pe patreon minim 2$ și primești gratis toate numerele(inclusive cele viitoare) din Trepanatsii: https://www.patreon.com/posts/trepanatsii-40119641

--

--