Sectutsa Stângistă L-A REVOLUTSIE

Dezarticulat666
Platforma Dezarticulat
2 min readDec 18, 2019

Revoltată de măsurile guvernului de dreapta și a fasciștilor de la USR împotriva sokietății, sectutsa noastră apocaliptică decide să facă REVOLUTSIEA VIOLENTĂ. Dar când să înceapă? Secta discută despre organizare politică revoluționară cu google calendar pe masă:

DECEMBRIE: ho bă nu ghilotinați încă bogații că mă duc la masă la ai mei de Crăciun și de Revelion mă duc la Kranuts la boabă, hai după un 5 ianuarie așa să mă mai dreg și eu

5 IANUARIE: no se puedo că am un raport de dat la scârbici…hai din februarie

FEBRUARIE: fgmmm acum pe ger v-ați găsit sa ascuțim lama la ghilotina din piața Victoriei, hai din martie când se mai încălzește

MARTIE: sorry fă nu pot că mă duc cu persoana iubită în Kosovo ironic, am găsit ofertă pe wizzair și restul weekend-urilor stăm în casă că olaie bani, vă supăratz dacă o lăsăm pe aprilie?

APRILIE: haidi fă k e paștele fimiarscarbă și nu se cuvine să spânzuri afaceriști și politicieni liberali acum, mă duc și eu la ăi bătrâni să ciocnim un ou și mai vedem din mai

MAI: bonjur bagabelo e 1 mai, e sunwaves, e boabă, apoi mici pe terasă la obor la afterparty…n-am cum

IUNIE: bă, ash cam băga un krapets tbh luna asta că olaie bani de mers ironic cu Tibi și Ligia pe Asia de Sud-Est :(

IULIE: e prea cald men…..dar intră un ștrand tho

AUGUST: știi gluma cu august? hehehe. luna asta nici iarba nu crește…

SEPTEMBRIE: wake me up when september ends mpish

OCTOMBRIE: mă duc la cules la struguri la ăi bătrâni nu pot weekendu asta si restul weekend-urilor bag maraton de filme despre revoluția din octombrie

NOIEMBRIE: s-a cam lăsat frigutsul brrrrr…..

DECEMBRIE: poi acum de Crăciun și Revelion v-ați gasit? din ianuarie. shi în fond ce nevoie avem de revolutsie…dacă votăm partidul cascadorii râsului demos o să fie bine.

_____________________________________________________________

Ți-a plăcut și vrei să mai citești dezarticulat? Susține-ne secta cu cât te lasă inima pe patreon: https://www.patreon.com/dezarticulat666

--

--