Het is een wedstrijd

Kenny Vermeulen
Poepeklets
Published in
4 min readAug 25, 2019

Dit kortverhaal werd me anoniem ingestuurd. Zit jij met een verhaal dat je kwijt wil dan mag je dat altijd inzenden via Facebook, Twitter, Instagram of waar je me ook maar weet te vinden.

De vrouw die iedereen in de club deed opkijken. Die mannen (en vrouwen) moest afslaan om gewoon even te kunnen dansen. En zij was met mij naar het hotel aan het gaan, handen nauwelijks uit mijn broek te houden. Waren de straten van Tel Aviv leeg geweest, we hadden ter plaatse onze kleren uitgetrokken. Maar eenmaal de kamer in, begon een ander verhaal.

Ze greep me bij de keel. “Do you think you can handle me?” Ik grijnsde, terwijl ik langzaam mijn hand op haar nek legde. “If this is your best, definitely. Say my name and stop when you’ve had enough”. Een flikkering in de ogen, en ze kneep harder. Ik liet haar begaan. Dit zou een strijd worden om dominantie. En fuck, deze Israëlische was een match.

Mijn handen gingen naar haar losse zwarte krullen. Ik greep, en trok langzaam haar hoofd naar achter. Ik keek haar strak aan. No surrender. Een zucht van genot toen ik met mijn andere hand in haar borst kneep, en haar grip verslapte even. Het aanvalssein. Ik trok harder en reikte naar de arm die tot aan mijn keel ging. Vast. Draai. En plots had ik iemand met militaire opleiding in houdgreep. Een beet in haar nek, en zij trok haar rok omhoog.

Mijn fout. Toen ik een hand loste om mijn broek te laten zakken, was ze zo uit mijn houdgreep. “You need to be smarter. I never lose.” Maar in plaats van in de tegenaanval te gaan, ging ze op haar knieën. “Hm. Uncircumcised. This is going to be fun”, zei ze, vlak voor ze hem in één keer helemaal in haar mond nam. Ik hapte naar adem. Best I ever got. Mijn handen over haar hoofd, en ik duwde. Ze sloeg op mijn kont. Dit moest duidelijk nog harder. Ik trok opnieuw aan haar haren, en duwde harder. Ze ging met haar nagels over mijn buik en liet rode sporen na, net geen bloed. Fuck. Nee. Dit was te goed, te snel. Maar ik wilde meer.

“Get up and undress” zei ik. Ze keek omhoog, haalde langzaam haar lippen van mijn lid, grijnsde en zette zich recht. Een nieuwe beet in mijn nek, dan draaide ze zich om en trok de rok van haar kleedje opnieuw omhoog. “This is what you wanted, isn’t it?” Mijn god, ik was wild. Nam haar heupen als teugels vast en duwde mezelf in haar. Een aanmoedigingskreet, en ik trok ten aanval. Maar het ging te smooth. Something was up. Ze had me exact waar ze wilde. Ik wist dat ik snel weer controle moest nemen, en trok even terug.

“Undress”, zei ik. Deze keer deed ze wat ik wilde, maar ik zag aan haar blik dat ze nog niet opgegeven had. Dit zou moeilijk worden en ik wist het. Toen haar slipje op de grond lag, kuste ik haar wild. Opnieuw nagels over mijn rug, diep. This wasn’t over. Dus tilde ik haar op en gooide haar wild op het bed. Nooit besprong ik iemand zoals haar toen zij op dat moment haar benen opende. Ze klemde haar benen om me heen. Voor even bleven de nagels achterwege, maar toen beet ze opnieuw in mijn nek. Diep. Ik negeerde het met moeite, en helemaal wild bleef ik op en neer gaan in haar. “Come inside”, zei ze, en even panikeerde ik. Nee. Shit nee, geen risico’s. Maar ze had me. Ik wilde terugtrekken, zij klemde me met haar benen. Ik kon niet terug en keek haar verschrikt aan. Ze grijnsde. “Come inside”. Controle weg. Beste orgasme ooit.

Maar we waren nog niet klaar. Ze had me. Toen ik nog wat nabeefde, duwde ze me naar beneden. “Eat it.” Shit ze was goed. Nu was zij het die mijn haren vast had. Ik gaf al wat ik had, op de plaats waar ik net nog was gekomen. Een zachte beet in haar clit. “You call that biting?” Harder dus. Dat beviel duidelijk, een siddering. Een hand erbij en twee vingers naar binnen. Ik moest en zou haar laten komen, maar in plaats van aan te moedigen trok ze mijn hoofd omhoog en sloeg op mijn wang. “Did I tell you to do that?” Shit. Terwijl ik verward opkeek, stond ze op.

Zonder een woord te zeggen liep ze naar de douche.“Come”. Ik wist niet meer waar ik het had, maar ik volgde haar. Ze liet de kraan open, en duwde me eronder. Ze kuste me, maar de strijd was over. Zij besliste wanneer onze lippen elkaar raakten. Toen sloot ze de kraan. “Sit”. Ik keek nog even verward, maar dit zou gebeuren. So I did. Ze zette zich over me heen… En liet dan een warme straal over mijn lid gaan.

I lost. Big time. Maar het was zo fucking goed.

“Clean yourself”, zei ze toen ze klaar was. Ik had geen woorden meer, deed gewoon wat ze zei. Maar ik wist niet meer hoeveel ik nog kon hebben. Hier stopte het… Dus gaf ik het codewoord. Nooit was ik zo vernederd. “Everyone has a threshold” was alles wat ze zei.

--

--

Kenny Vermeulen
Poepeklets

Verified op Twitter. Mijn oprechte excuses daarvoor. Creatief Directeur bij Duke & Grace. Speelt al eens op Ministerie van Sport en Belgiumers.