Het vrij gezellige feestje. Deel 1.

Poepeklets
Poepeklets
Published in
9 min readJul 18, 2015

Haar vriendin gaat trouwen. Dat is vrij duidelijk gezien het belachelijke pakje waar ze in gestoken is. Ze stappen op me af terwijl ik door de stad aan het slenteren ben. Ik hou wel van slenteren in mijn eentje. Zelfs al zag ik de stad, die straat al duizenden keren eerder. De herkenbaarheid gemixt met de subtiele veranderingen doen me deugd. Nieuwe mensen, nieuwe geuren, nieuwe indrukken en dit keer dus een groepje vrijgezellenfeestvierders. Het is al laat op de middag. Dat is vrij duidelijk te horen aan hun stemgeluid. Ze zijn uitgelaten. Ze hebben er al een aantal opdrachten opzitten. De op-trouwen-staande vriendin is aangeschoten. Of ik een snoepketting van haar nek wil bijten. Dat vraagt zij. Zij past niet goed bij het groepje. Het lijkt alsof ze enkel de bruid kent. Heel goed kent. Goed genoeg om uitgenodigd te worden op het feest en het voortouw te nemen in deze queeste. Maar niet goed genoeg om ook close te zijn met haar andere vriendinnen. Misschien is ze zo’n meisje dat liever met mannen hangt?

Ze is vrolijk, maar tezelfdertijd heel zelfzeker. Arrogant bijna. Alsof ze voelt dat de rest van de groep niet haar groep is en dat ook nooit zal zijn. Niet omdat zij niet bij hen past, maar omdat zij nooit bij haar zullen passen. En maar goed ook. Ze kijkt lang in mijn ogen terwijl ik over de vraag nadenk. Ze vertelt zoveel zonder een woord te zeggen. De rest van de groep ziet het niet, haar verloofde vriendin wel. Ze kennen elkaar duidelijk door en door. Ik stem toe. Haal mijn portefeuille boven en koop een kans om een bijna getrouwde vrouw in de nek te kussen. Of toch iets wat daar dicht bij komt. Mijn tong rolt rond een aardbeienrondje en bijt ‘m gezwind af. Alsof ik dat elke dag doe. De atmosfeer in de groep verandert wat. Van giechelen gaat het naar een vreemde stilte. Iedereen houdt haar adem in. Behalve zij, zij kijkt naar mij en ik naar haar terwijl ik een tweede rondje stukbijt. Zij lacht. Zij geniet meer dan de verloofde vriendin.

Opdracht volbracht. Einde verhaal. Ik krijg de rest van de ketting overhandigd en sta op het punt om te vertrekken. ‘Oh, stop. Waar ga je naartoe?’, de gelukkige kijkt me gespeeld boos aan. ‘We sluiten vanavond af in deze club. Onze mannen mogen daar niet bij zijn, maar we mogen wel elk iemand anders uitnodigen. Die kerel wordt dan onze toyboy van de avond. In ruil voor zijn niet-aflatende aandacht krijgt hij de hele avond gratis drank.’ Ik lach, doe alsof ik even nadenk en dan komt de verrassing. ‘Wat denk je, wil je Eveliens toyboy zijn vanavond?’ Ze kijkt haar aan. Evelien is even verbaasd als ik. Dat zie ik, dat voel ik. Haar verloofde vriendin speelde zomaar even de perfecte wingwoman. Het blijft even stil. Dit keer houdt de groep het niet stil. Ze tateren en kakelen door elkaar. Lachend met de gewaagde move van hun aangewezen leider. Die hele tijd is Evelien haar blik niet van de mijne afgeweken. ‘Ik kom met plezier. Alleen moet Evelien me vandaag dan nog wel even haar voorkeuren doorgeven. Als ‘k iets doe, dan wil ‘k het wel goed doen.’ Ik haal mijn gsm boven en overhandig ‘m aan haar. ‘Zet je er even je nummer in? Dan geef ‘k je al mijn niet-aflatende aandacht vanaf nu, mijn liefste.’ Haar mondhoeken krullen omhoog. Ze heeft duidelijk de plagerige ondertoon in mijn stem gehoord. ‘Tot vanavond toyboy, zorg maar dat je er klaar voor bent. Het wordt een lange avond.’ Ze vraagt me mijn naam niet. Ik geef ‘m ook niet. Vanavond ben ik haar bezit.

Ik slenter verder huiswaarts. Mijn ogen niet langer gericht op de nieuwe mensen. Mijn neus niet langer gefocust op nieuwe geuren. Er telt nu maar 1 ding: Evelien. Ik stuur haar een eerste Whatsapp. ‘Wat wil je dat ik aantrek vanavond?’ Ik ben benieuwd naar haar reactie. Vraag me af hoe serieus ze dit gaat nemen. Ik zie dat ze iets aan het typen is. Het duurt even. Nog steeds kijk ik niet rond. Nog steeds tuur ik naar mijn lichtgevend schermpje. ‘Zo: en daarna een afbeelding van Channing Tatum in Magic Mike XXL. Of je mag best zelf iets kiezen, voegt ze er aan toen.’ Haha, I like this girl. Ze durft. De adrenaline bouwt zich langzaam op in mijn lijf. Klaar om me helemaal te laten gaan. Virtueel is dat een pak makkelijker en ik wil haar toch wat overdonderen. Haar wat terugpakken voor die zelfzekere blik van daarnet. ‘Hoe word je het liefst gekust?’ Ik twijfel geen seconde om de vraag te sturen maar de momenten daarna lijken een eeuwigheid te duren.

‘Maakt niet uit, als het maar door een vrouw is.’ Geen emoticon. Niets. Helemaal geen aanwijzing of ze dit nu meent of niet. In kijk voor het eerst op van mijn scherm en merk dat ‘k verkeerd aan het lopen ben. Ik ben even uit mijn lood geslagen. Ze stuurt ook geen vervolgberichtje. Dit is duidelijk een test. Meent ze het of niet en hoe pak ik dit aan? Ik ga voor halverwege. Doen alsof ik het eventueel wel zou kunnen geloven. ‘Een vrouw? Ok, moet ik die ook voorzien of zoeken jullie er onderweg nog eentje?’ Geen idee hoe zij nu reageert maar ik sta in de onbekende straat met een ontzettende lach op mijn gezicht. Die zelfzekere blik is duidelijk besmettelijk.
‘Ik voorzie ze wel. Een knappe. Dan heb ‘k twee hete lichamen ter beschikking.’ Ik weet nog steeds niet of ze het meent en de gedachte aan een tweede ondergeschikte maakt me eigenlijk wel warm. Iemand waarmee ik moet strijden voor de aandacht van Evelien. Iemand waardoor ik nog meer enkel een lijf word, een nummer, een van de vele. Ik voel aan mijn lichaam dat dit wel eens een memorabele avond zou kunnen worden.

Thuisgekomen spring ik meteen onder de douche. Met mijn ogen dicht en het warme water dat over me heen stroomt, kan ik het niet laten om mezelf te strelen. Te voelen hoe zij mij straks misschien zal aanraken. Hoe haar handen door mijn schaamhaar zullen woelen en haar vingers tegen mijn eikel zullen aantikken. Ik gap naar lucht, open mijn ogen en zie de stoom tot boven de douchedeur uitkomen. Blijkbaar was ik zo hard aan het fantaseren dat ‘k niet had gemerkt hoe warm het water stond. Damn, heerlijk. Nu al. Als dit maar niet zo’n situatie wordt waarbij mijn verwachtingen hoger blijken te zijn dan de werkelijkheid. My body is ready for you Evelien.

Ik sta voor de spiegel en maak een foto waarbij je mijn strakke kont kunt zien. ‘Maken toyboys normaal niet veel foto’s van zichzelf?’, stuur ik haar samen met de selfie. Ze stuurt me terug ‘Hmmm, dat klopt. Wacht even.’ Ik begrijp niet wat ze bedoelt en blijf dan maar naakt in mijn badkamer staan. De handdoek los rond mijn schouders gewikkeld. Twee minuten later komt een notification binnen. Ze stuurt me een foto. Van een onbekende jonge brunette in ongeveer dezelfde pose als ik. ‘Ik zei toch dat ‘k nog iemand zou vinden…’

Mijn lul veert recht bij het zien van de foto. Waw, ze meent het. Ik kijk naar de foto. In de spiegel. Naar de foto. In de spiegel. Yup, mijn eigen blik spreekt boekdelen. Dit is geil. Dit is een droom. Ik zoek mijn beste outfit uit. Gekleed maar niet te. Stijlvol maar met in het achterhoofd dat het ook best eenvoudig uit moet kunnen. In mijn auto gooi ik nog een verrassing voor haar. Het is niet omdat ze mij heeft tegen de muur gedrukt dat ik me al gewonnen geef. Ik kom aan in de bar en zie op de parking nog een paar kerels uitstappen. Weinig bijzonders. Kerels waar Evelien nooit naar zou kijken. Kerels die, net als die vriendinnen, niet bij haar passen. En dat ook nooit zullen kunnen. Zo zelfverzekerd mogelijk stap ik binnen zonder een karikatuur van mezelf te maken. De verloofde kirt van gelukkig en alcoholinname. ‘Oh, je bent gekomen. Waw, wat zie je er goed uit. Evelien staat daar.’

Dat laatste hoefde ze me niet te vertellen want terwijl ik haar een kus op de wang geef, vinden onze blikken elkaar. Zij ziet mij. Ik haar. Ze staat niet alleen. De mysterieuze brunette was hier al eerder en ziet er verdomd sexy uit. Ik adem even diep in en uit, probeer mijn hormonen te controleren en stap op ze af. Ik negeer de brunette op het eerste moment en grijp Evelien vast in de nek en laat dat volgen door een stevige zoen op de mond. ‘Volgens mijn research van deze middag gedragen toyboys zich ook altijd wel wat op het randje’, fluister ik haar toe. ‘Oh, en hallo.’ Zeg ik nu duidelijk hoorbaar. Ik geef de brunette een zedig paar zoenen en vraag haar niet naar haar naam. Vanavond doe ik niet in namen. Alleen zij is belangrijk. Alleen om haar lijf en geest is het te doen.
Ze doet teken naar de brunette die gewillig op haar af stapt. Evelien grijpt op haar beurt in de haren van de knappe gazelle en plant haar lippen op die van de onbekende chick. Die laat zich niet onbetuigd en de warme kus gaat al snel over tot stevig tongwerk. Ik sta er bij en kijk er naar. Vol verbazing met een lichte bult die zich vormt onder mijn broekrits. Midden de kus doet Evelien haar ogen open en kijkt me aan. Die zelfzekere blik maakt me helemaal gek. Ik besluit ter afkoeling om naar de bar te stappen en 3 mojito’s en 3 shotjes te bestellen. Wat extra zelfvertrouwen dankzij alcohol lijkt mij ideaal voor deze hete situatie. Met de 3 glaasjes en de mojito’s stap ik terug naar het tafeltje. Ik zet ze neer en haal uit 1 glas een ijsblok die ik in mijn mond laat glijden waarna ik haar aankijk.

Evelien geeft geen kik. Ze kijkt me plagerig aan. Ze laat me staan. Ik voel me dwaas door de schijnbaar mislukte poging en probeert dat niet te laten blijken. Net wanneer ik mijn kans wil opgeven kijkt Evelien naar de jongedame en knikt. Een beweging van haar hoofd en de chick staat voor mijn neus. Nog voor ik goed en wel besef wat er gebeurt, drukken onze lippen tegen elkaar en heeft haar tong een weg gevonden naar het ijsblokje. Feilloos neemt ze het over. Mijn ogen vallen net niet uit hun oogkassen van verbazing wanneer ze daarna de ijsblok doorspeelt aan Evelien. Shit, ik word hier zo hard op mijn plaats gezet.
Ik ben even van mijn melk en dat gebeurt niet zo vaak. Een stevig slok van mijn mojito helpt ook niet meteen. ‘Euhm, zou je mij niet eerst te drinken geven?’, vraagt Evelien verbaasd. Ik neem haar glas. Ze wijst het af en kijkt naar de shotjes. ‘Je weet dat toyboys dienen voor bodyshots?’, zegt ze weer alsof ze een vakexperte is. Ik onderga op dit moment. Weet nauwelijks nog van welk hout pijlen maken. Ik schuif een aantal zaken op en ga op de tafel liggen.

In de bar zijn enkel de vrijgezellendames en hun toyboydates. Tot dit punt waren die met hun eigen fun bezig. Maar opnieuw stopt alles. Iets in Evelien heeft iets verplichtends. Iets dwangmatig. Je moet gewoon kijken. Ik schuif mijn hemd omhoog en overhandig haar het shotje tequilla. Ze giet het traag van mijn borst naar beneden en likt het dan proper af. Gevolgd door het zout en de limoen die ik tussen mijn tanden hield. Ze glundert. Heel even valt ze uit haar wat strenge rol en kan ze alleen maar fonkelen.

Ze doet opnieuw teken naar haar compagnonne die ook haar glas vastneemt en al even zelfzeker een stukje limoen tussen mijn tanden duwt. Ik voel me gebruikt. En ik vind het niet erg. Zeker niet wanneer ik voor de tweede keer een tong over mijn borstbeen tot mijn navel voel likken. De limoen wordt van plaats verwisseld en er blijft nog 1 shotje over. Ik ben precies al dronken en heb nog niets op.

Ze trekt zonder pardon het topje van haar bruine deerne uit. Neemt het shotje en plaatst het tussen haar borsten. De hele bar staat met verstomming te kijken. Ik zet een stap dichter. Probeer te negeren dat mijn benen zijn beginnen trillen en kijk het meisje wat schutter aan. Ze lacht me toe. Mijn hoofd buigt langzaam voorover tot mijn lippen de rand van het shotglas raken. Ik omsluit de shot tequilla, hef ‘m uit haar boezem en slik alles meteen door. Evelien neemt de limoen en perst die uit over dezelfde borsten die ik net al van zo dichtbij mocht bewonderen. Ik buig opnieuw en lik bewust heel traag en zorgvuldig elk plekje proper. Wanneer ik mijn hoofd terug recht neemt Evelien met stevig beet en geeft me als beloning een tintelende kus terwijl haar hand langs mijn navel tot mijn kruis schuift. Ze laat haar handpalm tussen mijn benen rusten.

Ik ben helemaal vergeten dat op dat moment nog 20 anderen rondom ons staan. Mijn focus is exclusief gericht op haar. Elk plekje van mijn lichaam. Elk haartje, elke zenuw richt zich op Evelien.

--

--