Lelo Tiani 3: Vibreren voor twee (REVIEW)

Poepeklets
Poepeklets

--

Onlangs vroeg iemand me tips voor een vibrator. Ik raadde Lelo aan als merk vanwege de degelijkheid, design en kwaliteit. De jongedame in kwestie kreeg uiteindelijk de Lelo Tiani 3 cadeau van haar vriend en had er dit over te vertellen:

Het is eerst wat zoeken want bij te harde seks blijft de Lelo niet op zijn plaats zitten, maar de verschillende standen geven wel veel variatie en een fijn gevoel. Mijn lief zegt toch ook dat hij er tevreden van is. Alleen de afstandsbediening trilt mee dus die is al twee keer van het nachtkastje gedonderd. Als je de afstandsbediening naar links of rechts kantelt dan verandert hij van stand en schudt je ermee dan begint hij heviger te trillen. Dus in een openbare ruimte een spelletje spelen zou nogal opvallen. Bummer!

De boyfriend vond wel omdat hij nogal redelijk groot geschapen is dat hij het gevoel had dat hij in het begin plaats tekort had en dat het nogal nauw was. Maar dat heeft ook z’n voordeel omdat hij de trillingen dan ook wel goed meevoelt.

Qua standen vond de lover het wel een aangenaam gevoel als het niet te hard staat, maar dat hoeft het voor mij ook niet te zijn. De hoogste twee standen vind ik zelfs een beetje te hard want dan verdwijnt het gevoel van de penetratie en dat is ook wel jammer.

Goeie keuze dus die Lelo Tiani 3. Prijs: 149. Te koop via Easytoys.

Deze review werd anoniem ingestuurd. Zelf een speeltje getest of iets te vertellen? Stuur het dan in via ik@poepeklets.be of via onze Facebookpagina.

--

--