REVIEW: De WeVibe, het speeltje voor koppels?

Poepeklets
Poepeklets
Published in
3 min readFeb 12, 2017

We zijn er weer. De site heeft even stilgelegen omdat ‘k eerlijk gezegd niet echt de moed meer had om verder te doen. Er was naar mijn gevoel iets te weinig interesse qua lezers en schrijvers. Dan blijft het al wel eens hangen. Een nieuw jaar, nieuwe goeie moed en vooral nieuwe superenthousiaste gastblog(st)ers! Ik voel dat er nog steeds een nood is aan eerlijke, open communicatie in Vlaanderen rond erotiek en seksualiteit. Op een niet-verbloemende manier.

Charlie Magazine doet dat goed, Knack Weekend doet dat zeker ook goed. En nu proberen als team daar met Poepeklets dus nog een klein kanaaltje aan toe te voegen. Met de blog (hier dus), de Tumblr waar expliciete foto’s op komen (http://poepeklets.tumblr.com), mijn social media (Twitter, Facebook, Snapchat) en sinds vorige zondag de nieuwsbrief! Hoera! In die nieuwsbrief komt euhm ja nieuws. Voor mensen die niet al te graag out in the open lezen rond seksualiteit. Die doe ik samen met Evelien Chiau. Een topmadam! De eerste versie heb je dus gemist maar je kunt ‘m hier inhalen (en meteen ook inschrijven)

Maar dus. De WeVibe review. Ik kreeg de WeVibe Sync opgestuurd na een amusant gesprek op Twitter over vibrators. Hij wordt op hun website omschreven als ‘de beste vibrator voor koppels’. Why? Wel, dat ging ik dus testen samen met mijn madam.

Zowel het doosje als de vibrator zien er best leuk uit. Niets te fancy, niets te speciaal maar je voelt meteen wel dat dit kwaliteit is. Het ingebrachte deel drukt tegen de G-Spot en het uitwendige deel stimuleert de clitors. In principe kun je er dan als man ook nog bij om gezellig te genieten van de vibraties. Leuk met z’n tweetjes. De bijhorende afstandsbediening is spijtig genoeg niet zo mooi. Die hebben we eigenlijk ook geen enkele keer gebruikt. De app daarentegen. Jawel, dat ding heeft een app. Eentje die je vanop afstand dus kunt gebruiken. Daarmee bedoel ik niet terwijl je naast je lief ligt maar van aan de andere kant van de wereld. Even connectie maken en hop. Hoe cool is da?

De app is niet super uitgebreid maar doet wat het moet doen. Enige probleem, hij durft al wel eens crashen. Qua anti-climax kon dat wel tellen eigenlijk. Maar goed, je kunt switchen tussen standen. Je kunt de boven en onderkant van de vibrator qua intensiteit veranderen en je kunt zelfs custom vibraties creëren. Of met je vinger patronen tekenen. Of ze aan je muziek koppelen. Maar dat vond ‘k nu net iets te gimmicky. Coolste aan de app is wel dat je tijdens het besturen ook kunt chatten, bellen of videochatten met elkaar. Ideaal voor als je eens op reis bent. Stel u voor dat je elk op een eiland zit tussen een hoop vrijgezellen en je mist elkaar. Alé, dat zou maar eens moeten lukken hé.

[video width=”320" height=”320" mp4=”http://poepeklets.be/wp-content/uploads/2017/02/video-1486894962.mp4" loop=”true”][/video]

Dus. De vibrator zelf. Plooibaar voor elk lijf. Dat is handig. Waterproof. Dus zij kan in bad terwijl jij naar het voetbal kijkt. Hé, multitasken enzo? Qua standen soms niet echt hard genoeg, of dan weer net iets te vreemd qua vibratiepatroon maar dat kun je dus aanpassen. En dat maakt het ding net zo straf. Dat je ‘m helemaal kunt customizen.

[video width=”320" height=”320" mp4=”http://poepeklets.be/wp-content/uploads/2017/02/video-1486894952.mp4"][/video]

Qua geluid zat die ook wel goed. Ik haat vibrators die heel veel geluid maken omdat die zo hard afleiden. Maar deze is gezellig stil.

Wat mij betreft een aanrader voor koppels. Volgens de madam wel niet helemaal haar ding door toch niet helemaal de juist matchende standen.

Je kunt ‘m kopen via Easy Toys (Normaal € 215. Maar hij staat momenteel aan -16% blijkbaar)

(Ik kreeg deze WeVibe toegestuurd en hoefde er dus niet voor te betalen, mijn review is uiteraard wel volledig eerlijk en werd nergens gestuurd)

--

--