4i4o Kremen

Ned Dervenkov
Dibidius Poetry
Published in
Nov 6, 2021

<Куплет> Am, E7

Появявам се със сутрешната сянка

с теб съм от зародиша на твоя ден

кисел като млякото на крива нянка

можеш да ми викаш Чичо Кремен.

<припев>

Аз-съм-Чичо-Кремен

Леко кисел, малко гаден, доста изкривен.

Кво-ти-искаш-от-мен,

спри да гледаш празно като изсъхнал лехен.

<Куплет>

Когато си намусен без причина,

или се чувстваш, като хемороид…

причина трябва ли да има причина

Чичо Кремен — анти хуманоид!

<припев>

Всеки има своите моменти на зле,

При Чичо Кремен няма изобщо добре.

Чичо Кремен е като леля във НАП

днес си кисел, утре кисел, други ден пак!

<Куплет>

Чичо Кремен е на Дракула брат

вместо кръвчица от врат, киселее гърбат

Чичо Кремен е пратеник на Сатаната

на всеки женен мъж той е жената.

--

--