iPhone ve iPad’lerde CACHE nasıl temizlenir?

Enes Kesk
Pollective
2 min readSep 29, 2020

--

iOS Sistemlerde
(iPhone ve iPad)

1. Adım

iPhone yada iPad ana ekranından Ayarlar’ı seçin

2. Adım

Listeyi aşağıya doğru kaydırın ve Safari sekmesini seçin

3. Adım

Safari sekmesinde en aşağıda yer alan İleri Düzey sekmesini seçin

3. Adım Safari sekmesinde en aşağıda yer alan İleri Düzey sekmesini seçin

4. Adım

En üstte bulunan Web Sitesi Verileri sekmesini seçin

4. Adım En üstte bulunan Web Sitesi Verileri sekmesini seçin

5. Adım

Bu ekranda ister tüm CACHE’leri temizleyebilir ya da sadece seçtiğiniz sayfanınkileri silebilirsiniz

5. Adım Bu ekranda ister tüm CACHE’leri temizleyebilir ya da sadece seçtiğiniz sayfanınkileri silebilirsiniz

6. Adım

CACHE’lerini temizlemek istediğiniz adresi kaydırın ve Sil’e basarak temizleyin.

6. Adım CACHE’lerini temizlemek istediğiniz adresi kaydırın ve Sil’e basarak temizleyin.

7. Adım

Telefonunuzun ana ekranından Safari’yi tekrar açarak sayfaya erişimi sağlayabilirsiniz.

Android işletim sistemleri için ilgili yazımızı inceleyebilirsiniz

Android’lerde CACHE nasıl temizlenir?

--

--

Enes Kesk
Pollective

Co-Founder & Designer at New Generation Research & Marketing Platform @Pollective http://www.pollective.com.tr and Creative Professional http://www.eneskesk.in/