Merhabalar

Elif Yıldıran
1 min readJan 1, 2017

Merhabalar sevgili okur yine ben geldim. Nasılsın, nasıl gidiyor hayat? Ben iyiyim, iyi gibiyim, hayatın getirdiği olumsuz haberlerden kalan zamanlarda yeni albümler, yeni kitaplar bulmaya çalışıyorum.

Sana küçük bir sır vermemi ister misin sevgili okur? İnsanlar senin verdiğiniz değeri görmez. Çünkü neden görsünler ki? Nasıl görsünler? Anlatman lazım. Karşına alıp içinden geçen her şeyi anlatman lazım. Tüm sevgini, öfkeni, her şeyini dökmen lazım. Düşüncelerinin içine alman lazım-bundan önce kalbinin içine alman lazım sevgili okur.

Çok mu kolay bunu yapmak? Dünyadaki belki de en zor şey. Karşındaki insana en özelini en mahremini açmak çok zor ama bunu yapmadan ne kadar değer verirsin, ne kadar seversin ki?

Herkese bu kadar değer vermen gerekmiyor sevgili okur n’olursun bunu aklında tut. Karşındaki insanı iyi tart, iyi tanı. Bu değeri anlatsan da görmeyecek ve hak etmeyecek o kadar çok insan var ki n’olur onlar için kendini yorma.

Kusuruma bakma sevgili okur yine çok kafanı şişirdim. Bu aralar çok dinlediğim bir şarkıyı buraya bıraksam beni affedebilir misin?

--

--