Raptiye Tasarım Bülteni — Konu #1

Corak
Raptiye
Published in
Sent as a

Newsletter

Nov 27, 2021

Merhaba 👋

Medium’da paylaştığım tasarım odaklı yazıları, aynı zamanda GetRevue üzerinden oluşturduğum bir bültenle email göndereceğim. Bültende yine tasarım ve yazılım başta olmak üzere yazılar yazacağım. Buradan farklı olarak GetRevue bülteninde yan projelerim hakkında da mailler de göndereceğim.

Bunu yapmamın temel sebebi, işleri otomatize ederek kitleyi genişletebilmek. Aksi halde yazıları bloguma mı yazayım, ayrı tasarım sitesi mi kurayım, yok bülten mi oluşturayım diye kendimi oyalıyorum ve yazamıyorum. Biraz da Medium’dan bağımsız olabilmeyi amaçlıyorum :) Hatta uzun uzun okumak isterseniz de neden böyle bir bültene ihtiyaç duyduğumu bültenin ilk yazısında anlattım: Tasarım Bülteni Hakkında — Konu #1

Diğer yazıları bültenden takip etmek ve mail almak için buraya epostanızı bırakabilirsiniz. Ya da “yok böylesi iyi” diyerek dilerseniz buradan okumaya devam edebilirsiniz :)

Bana Twitter’dan ve mail adresimden ulaşabilirsiniz.

--

--