Juice Tarifi : Yağ Yakımını Destekleyici

secilarican
mindfulbeslen
Published in
1 min readOct 20, 2019

Havalar soğumaya başladıkça C vitaminleri havada uçuşuyor. Soğuk algınlıkları peş peşe. Ofis çalışanları sözleşmiş gibi sırayla hasta.Ben de bu sabah biraz halsiz uyandım. Biraz enerji verici, beni iyi hissettirecek bir içeceğe ihtiyacım vardı. İçeriğine bakınca yağ yakmak isteyenler için de bulunmaz hint kumaşı niteliğinde.

Turunçgiller kadar C vitamini içeren ananas, A, B1, B3, B6 vitaminleri, omega 3 ve omega 6 yağ asitleri, potasyum, demir, manganez, kalsiyum, bakır, çinko, folat ve fosfor barındırmaktadır. Yüksek lif oranı sayesinde tok tutan ve bu özelliğiyle kilo vermeye yardımcı ananas, enerji kaynağıdır.

Malzemeler:

  • 1 adet yeşil elma
  • 1/4 ananas
  • 1 adet elma
  • 1 parmak kalınlığında zencefil

Slow juicer’dan geçirdim ve içeceğim hazır. İçtikten sonra gerçekten kendime geldim. Yapay vitaminler yerine gerçek vitaminler her zaman daha iyi ilaçtır.

Hastalıksız bir kış olsun:)

--

--

secilarican
mindfulbeslen

Uzun uzun kendimi anlatmasam bence daha iyi çünkü bloguma vakit ayırdığınızda eminim beni de tanımış olacaksınız.