IDF’in dünya genelinde en iyi 10 eğitim partnerinden biri SHERPA Blog!

Interaction Design Foundation ile 2017’de başlayan iş ortaklığımız süresince kullanıcı deneyimi ve etkileşim tasarımı alanında kendini geliştirmek isteyen 100’den fazla kişiyi IDF eğitimleriyle buluşturduk. SHERPA Blog bugün, IDF’in dünya çapında en başarılı 10 eğitim partnerinden biri!

SHERPA Blog
SHERPA Blog Seyir Defteri

--

SHERPA Blog olarak okurlarımıza kaliteli eğitim içerikleri sunma hikayemiz, webinarlar ve video eğitim programları yayınlamadan çok önce, 2017 yılında Interaction Design Foundation ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğiyle başladı. Henüz sadece makaleler, röportajlar ve incelemeler yayınladığımız o dönemde, okurlarımızdan aldığımız direkt mesajlar ve anket geri bildirimleri bizi, kendimize “okurlarımıza gerçek fayda sağlayabilecek, kaliteli ve zengin eğitim içeriklerini nasıl yayınlayabiliriz?” diye sormaya yönlendirmiş, bu soruya ilk yanıtı ise Interaction Design Foundation kurs içeriklerinde bulmuştuk. IDF, kullanıcı deneyimi, ürün tasarımı, etkileşim tasarımı ve psikoloji başta olmak üzere, tasarım alanında en kapsamlı ve en derli toplu eğitim içeriklerini sunan mecraların başında geliyor.

Don Norman, IDF ile ilgili şöyle diyor:

Etkileşim tasarımı alanında bilgi için bir altın madeni.

IDF kurslarını tamamladığınızda, dünya çapında saygı gören bir sertifika almaya da hak kazanıyorsunuz:

Interaction Design Foundation — Sertifika örneği

2017’den bu yana eğitim içerikleri konusunda çokça adım attık; canlı webinarlar gerçekleştirdik, bu webinarların kayıtlarını yayınladık ve video eğitim programlarıyla, belirli konularda daha kapsamlı içerikler sunmaya devam ettik. Ancak, Interaction Design Foundation’ın kalbimizdeki ve zihnimizdeki yeri ayrı.

SHERPA Blog iş birliğinden faydalanarak kayıt olduğunuzda, üyeliğinizin ilk yılı için 3 ay ücretsiz erişim hakkına kavuşuyorsunuz. Detaylı bilgi almak için buraya, iş birliğimizin getirdiği avantajdan yararlanmak için ise buraya tıklayabilirsiniz.

Nice kaliteli eğitim içeriğine ve nice yüzlerce IDF üyesine!

Berk Bayri
Genel Yayın Yönetmeni
SHERPA Blog

--

--

SHERPA Blog
SHERPA Blog Seyir Defteri

Tasarım ve teknoloji ile değişim yaratanların bilgi kaynağı.