Şifa Gönüllüsü Slack Alanı — Aktivizm, Eğitim, Araştırma ve Hizmetler

Ömer Melih Aksoy
Şifahane
Published in
Sent as a

Newsletter

2 min readJan 15, 2019

Facebookta bir sohbet grubu üzerinden Şifa, Simya ve Ruhsallık üzerine Soru-Cevap ve Eğitimler yaptığımı bazılarınız biliyordur. Ancak bugünlerde Slack adında bir platform keşfettim ve burada daha detaylı ve düzenli bir şekilde eğitim ve rehberlik faaliyetlerimi sürdürebileceğimi düşünüyorum.

Bu platformda bulunan kanallar özelliği aynı yer ve zaman içinde her konu ve bağlamı kendi kanalı içinde konuşabileceğimiz bir alan oluşturmamızı sağlıyor. Böylelikle Hazırlık-Başlangıç seviyesindeki öğrenciler için ayrı, İleri seviyedeki Şifacılar için ayrı, Aktivist-Gönüllüler için ayrı, grup çalışmaları için ayrı, Regresyon ile ilgilenenler için ayrı, Astroloji ile ilgilenenler için ayrı, sadece sohbet etmek veya bilgi paylaşımında bulunmak için ayrı kanallar açabiliyoruz ve konu/bağlam karmaşası ortadan kalkabiliyor.

Haliyle bazen insanlar başka soracak yer bulamadığı için tam bir konunun ortasında mesajla konuyu bölebiliyorlar, kanallar özelliği bu gibi durumları engellememize de yardımcı oluyor. Ayrıca arşivleme ve diğer başka platformlara bağlantı yapan bütünleşik uygulamalar gibi özellikleri de var.

Slack için ayrıca Android ve iOS uygulaması da mevcut.

Rahatsız edilmek veya bildirim almak istemediğiniz saatleri belirleyebiliyorsunuz. Geceleri de mesajlaşabileceğimiz için kimseyi facebook üzerinden rahatsız etmek istemiyorum.

Bu yüzden Online Eğitim faaliyetlerini bu platform üzerinden sürdüreceğim, ilerleyen dönemlerde Messenger grubu bu platforma göre daha atıl kalabilir. Messenger konuşmalarını da konu bazında derleyip düzenleyerek bu alana aktarmayı planlıyorum.

Kısa bir üyelik işleminden sonra bu platform içinde bulunan “Şifa Gönüllüleri” alanına katılabilirsiniz.

Katıldıktan sonra tercihen sifagonulluleri.slack.com adresini yer imlerinize (bookmark) ekleyerek bu adres üzerinden veya Mobil Uygulama üzerinden de erişim yapabilirsiniz.

http://sifagonulluleri.slack.com

Yaşamınız kutlu ve her şey de muradınızca olsun.

Teşekkürler
Ömer Melih

--

--