Online Eğitim ve Etkinlikler / Şifa Kampüsü Projesi

Ömer Melih Aksoy
Şifahane
Published in
Sent as a

Newsletter

4 min readOct 22, 2020

Herkese Selamlar,

31 Ekim 2020 saat 13:00'de gelecekte yapacağım Online Eğitim ve Seminer faaliyetlerimi tanıtacağım. Bu etkinliğe katılım ücretsizdir.

Bu dönemlerde devam eden Eğitim ve Online Etkinliklerin yanı sıra aşağıdaki çalışmalara başlıyorum.

  • Online Sınıflar
  • Online Seminerler ve Sohbetler
  • Online Grup Şifa Çalışmaları
  • Açık Sınıflar — Canlı Yayınlar
  • Online Bireysel Rehberlik ve Şifa Seansları

Bu Eğitim ve Etkinliklere katılımların bir kısmında ücretlendirme olacaktır. Ücretlendirme ile ilgili açıklamam için bu yazının sonuna bakabilirsiniz.

Online Eğitimler

İlerleyen dönemlerde kontenjan oluşması durumunda başlayacak olan Ücretli Eğitimlerin başlıkları aşağıdadır.

  • Temel Şifa Eğitimi
  • Kendi Kendine Şifa
  • Zihinsel Şifa ve Gelişim
  • Enerji Şifacılığı
  • Karmik Şifa / Regresyon ve Progresyon
  • İmgelem ile Şifa
  • Merkaba — Simya ve Meditasyon
  • Empatik Drama Terapi

Bu eğitimler hakkında bilgi almak istiyorsanız Online Eğitim — Genel WhatsApp grubumuza katılabilirsiniz. Bu grup üzerinden Eğitimleri planlayacak ve duyurularımızı da buradan yapacağız.

Online Eğitimlere katılınması durumunda Rocket.Chatte bulunan Eğitim portalımıza da üyeliğiniz başlayacak. Bu sayede sadece ücretini ödediğiniz konunun Zoom derslerine girmekle kalmayacak genel olarak bütün konularla ilgili gerçekleşen görüntülü ve yazılı sohbetlere ve canlı yayınlara da Rocket.Chat portalı üzerinden erişebileceksiniz. Bu yönüyle diğer Şifa, Simya, Maji ve Ruhsallık konuları ile ilgili de öğreniminizi devam ettirebilirsiniz.

Eğitimlerime katılmanız durumunda eğitimle ilgili Online Etkinliklere ücretsiz katılabilirsiniz.

Bunların yanı sıra çeşitli süprizlerim ve hediyelerim de olacaktır.

Bu eğitimlerde ücretlendirme ders saati başına 100 TL olup 6 aylık Rocket.Chat üyeliği için 500 TL’dir.

Rocket.Chat portalına aylık olarak katılmak isteyenler Patreon sayfam üzerinden 15 USD üzeri bir miktarla aylık destek olduğu zaman e-mail ile davet yollarım ve desteklediği sürece portal üyeliğiniz devam edecektir ve Patreon üzerinde belirttiğim hizmetlerden de istifade edebilecektir.

Her eğitimin ayda kaç saat yapılacağı sınıflara katılacak grubun müsaitliği ve hızına göre değişkenlik gösterecek. Ben şu an için hangi eğitim kesin olarak ne kadar sürer belirleyemiyorum. Gruba teori ve pratikler çok yoğun gelip hafif ve yavaş gitmek isterse saatler azaltılıp eğitim dönemi uzatılır, hızlı ve yoğun gitmek istenirse de haftalık ders saati arttırılarak eğitim dönemi kısaltılabilir. Bunun planlamasına katılmak için 31 Ekimde yapacağım tanıtım etkinliğine ve WhatsApp grubumuza katılabilirsiniz.

Online Etkinlikler

İleride düzenlemeyi düşündüğüm etkinlikler Seminerler, Paneller, Sohbetler ve Meditasyon / Şifa Çalışmaları ve Açık Sınıfları içermektedir.

  • Sezgisel Gelişim Çalışmaları
  • İmgelem ile Şifa Çalışmaları
  • Empatik Drama Terapi Çalışmaları
  • Empatik Müzik Terapi Dinletileri
  • Ruhsal Alanlarda Bilimsellik Semineri
  • Şifacılık Pratiği Seminerleri
  • Şifacılık ve Sosyal Sorumluluk Sohbetleri
  • Meditasyon Açık Sınıfı
  • Evrensel ve İlahi Kanunlar ile İlgili Açık Sınıflar
  • Merkaba / Simya / Meditasyon Workshopları
  • Şifa Workshopları

Açık Sınıflar ve bazı çalışmalar ücretsiz olup diğer etkinliklerimde ücretlendirme olacaktır.

Bütün etkinlikler Facebookta bulunan Şifa Gönüllüsü sayfasında ve Şifa, Simya ve Ruhsallık Eğitim ve Araştırma Alanı grubunda duyurulmaktadır.

Bu etkinlikler hakkında bilgi almak ve katılmak istiyorsanız Şifa Gönüllüsü — Etkinlik WhatsApp grubumuza katılabilirsiniz. Bu grup üzerinden Eğitimleri planlayacak ve duyurularımızı da buradan yapacağız.

Ücretlendirme Hakkında Açıklama

Her şeyden önce belirtmek isterim, Ücretsiz Eğitim, Araştırma ve Yayın faaliyetlerim olduğu yerden devam edecek. Eğer ücretsiz gruplarımıza katılmak istiyorsanız Şifa, Simya ve Ruhsallık Eğitim ve Araştırma facebook grubuna katılabilir ve benimle iletişime geçip Messenger grubuna dahil olabilirsiniz.

Eğitim, Terapi, Danışmanlık ve Rehberlik hizmetlerimi bugüne kadar ücretsiz sunmaya çalıştım. Bağış yaparak destek olmak istenildiğinde de kabul ettim. Ancak yeterli oranda bağış hiçbir ay gelmediği için bu usülde çalışmak artık ekonomik olarak beni yormaya başladı ve ek başka bir iş yapmak için de sermaye denkleştiremedim.

İlerleyen dönemlerde kooperatif düzeninde işleyen Üretim Tesisleri, Sanat ve Zanaat Atölyeleri, Müzik ve Video Stüdyosu, Şifahaneler, Mutfak, Konaklama Birimleri, Eğitim ve Araştırma Merkezi, İnziva Alanı, Bahçe / Sera, SPA, Kamp Alanı ve Yoga Stüdyosu barındıran tam teşekküllü bir Şifa Kampüsü kurmak istiyorum. Bu kampüs sayesinde hem Sosyal Sorumluluk projeleri yürütmeyi hem Yatılı ve Örgün bir sistemde Eğitimler yaparak Meslek hakkını tam olarak verebilecek Şifacılar yetiştirmek hem de daha derin Terapilerin gerekliliği olan yatılı bir Şifahane düzeni oluşturmak istiyorum. Ancak bu proje de ciddi oranda Maddi ve Manevi imkanlar varken mümkün olabiliyor.

Bu kooperatifin kazancı da Şifa ve Ruhsallık alanında geleecekte yürütülecek sosyal sorumluluk projelerinin gerçekleşmesi için kullanılacaktır. İster tam ister yarı zamanlı olsun ya da sadece projelere katılan bütün gönüllülerin bu projelere adadıkları emek ve zamanın maddi bir karşılığı olacaktır.

Şifa Eğitiminin haftasonu eğitimlerine ya da modüler sistemle yetişmediğini gözlemledim. Bir Tıp Öğrencisinin Doktor olabilmek için gösterdiği emekten daha azı ile tamah etmemiz gerektiği kanaatindeyim. Bunun için Şifa Örgün Öğretime geçmeli ve Ruhsal alanların doğasına uygun Akademik Araştırma modelleri ile işlenip yeterince detaylandırılmalı.

Oluşturacağımız kooperatif ve kampüs sayesinde Şifa öğrencileri mesleki ve akademik disiplini hakkıyla edinebilmesi için kendisini maddi veya manevi olarak zorlamayacağı bir ortam sunmayı düşünüyorum. Eğer gerçekten isterse Dünyevi yaşamından tamamen bu kampüs ortamına çekilip eğitim süreci boyunca kalıp kooperatif içinde de işgücüne katılıp hem kazanabilir hem de Şifacılığı hakkıyla öğrenip uygulayıcı veya öğretmen yetkinliği kazanabilir.

Ancak bu ciddi bir sosyal sorumluluk faaliyeti ve düzenli bir finansman ile mümkün olabilir. Bu yüzden ücretli faaliyetlere başlıyorum ve bundan bir bölümü ekonomik özgürlüğüm için geri kalan kazancım ise yine şimdiye kadar bireysel olarak üstlendiğimden daha büyük çapta sosyal sorumluluk faaliyetlerine odaklanacağını belirtmek isterim.

--

--