Yeni Dönemde Online Eğitim

Ömer Melih Aksoy
Şifahane
Published in
Sent as a

Newsletter

2 min readJun 2, 2020

Selam

Bu dönemde sizden gelen desteklerle yeni bir online eğitim dönemine başlamayı düşünüyorum. Bugünlerde Instagram’da bulunan sempersalvatio kullanıcı adlı hesabımda Canlı Yayınlar yapmaya başladım. Bu yayınlarda hem konu anlatımı hem de soru cevap yapıyorum.

Şimdi daha detaylı, planlı ve bireysel ihtiyaçlara yönelik bir şekilde online eğitim yapabilmemiz için Rocket.Chat veya benzeri bir mecra (Slack, Mattermost, Ryver, Chaty vd.)ile tekrar başlayıp bir Eğitim alanı oluşturmayı düşünüyorum.

Messenger eğitim grubumuz şu anda atıl ancak Facebook’ta bulunanan Şifa, Simya ve Ruhsallık Bütüncül Eğitim Araştırma grubundaki faaliyetler katılım oldukça devam ediyor. Facebook’ta yeni başlayan Odalar yoluyla bu grupta da interaktif eğitimler, şifa ve meditasyon çalışmaları ile söyleşiler yapabiliriz.

Ancak Online Okul gibi herkesin kendi bireysel seviye ve ihtiyaçlarına göre hareket edebilmemiz için hem Seviyeler hem de Konu Başlıkları üzerinden sohbet edebileceğimiz Rocket.Chat veya benzeri bir mecraya geçiş yapmamız durumunda daha iyi odaklanabileceğimizi düşünüyorum. Bu tür mecraların üyelik ücretleri üye başına ayda 4 ila 10 USD arası değişebiliyor.

Trello şu anda bize sadece 10 tane pano açma yönünde izin veriyor. Bu panolara erişim her zaman ücretsiz olacaktır ancak işlediğimiz konuların hepsini bu mecrada kapsayabilmemiz için daha fazla pano açabilmemiz gerekiyor ve bu da ücretli üyelik istiyor.

Trello — Şifa Simya ve Ruhsallık Eğitim Grubu

Bu bağlantı üzerinden herkes panoları ve içeriklerini ücretsiz olarak görebilirsiniz ancak katılım yapabilmeniz için üyelik daveti yollamam gerekir. Bunun için Facebook, Patreon veya Instagram üzerinden iletişime girebilirsiniz. Yakında ücretli üyeliğe geçiş yapacağımdan ötürü Trello’da gruba üye olmanız durumunda aylık ücret yollamanız gerekebilir.

Hem bağış hem de online eğitim faaliyetleri için gerekli olan üyelik ücretlerini toplayabilmek için bir Patreon hesabı oluşturdum. Eğer yeni başladığımız eğitim döneminde ücretsiz sunulan mecraları dışında gerçekleşecek Online Okul ortamına da katılmak isterseniz Patreon üzerinden destekte bulunurken Online Eğitim — Aktif Katılımcı veya Online Eğitim — Astrolojik Rehberlik seçeneklerini işaretleyebilirsiniz.

Patreon destekçilerine ilerleyen dönemlerde hem özel Soru Cevap ve Webinar oturumları hem de atölyemde ürettiğim ahşap, kaligrafi, müzik, ebru, polyester, orgonit gibi çalışmalarımı yollamayı düşünüyorum. Bunun dışında çeşitli süprizler de olacak. Bütün zamanımı bu çalışmalara odakladığım ve başka yerden gelirim olmadığı için destekleriniz benim Gönüllü Araştırma, Eğitim, Danışmanlık ve Terapi faaliyetlerimi yürütebilmem için çok önemli.

Salgın sonrası normalleşme döneminin başlangıcında online eğitimlerin yanı sıra birebir eğitim isteyenler için İstanbul Şile’de bulunan inziva evimde yatılı birebir eğitim ve terapi/rehberlik hizmeti sunmaya başlıyorum. Aileniz, arkadaşlarınız ve evcil hayvanlar ile gelebilirsiniz. Detaylı bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

Şifa ve Nur Olsun
Ömer

Şifa Gönüllüsü — Patreon

--

--